מעטים המקרים בהם סמל של קבוצת כדורגל נפרד בצורה דרמטית מהמועדון שעמו הוא כל כך מזוהה.
1 צפייה בגלריה
מליקסון. מוכשר גם בכתיבה
מליקסון. מוכשר גם בכתיבה
מליקסון. מוכשר גם בכתיבה
(צילום: עוז מועלם)
ב־1 בינואר 2020 הקריירה המפוארת של מאור מליקסון כשחקן בהפועל באר־שבע הגיעה לסיומה.
מליקסון כינס מסיבת עיתונאים במהלכה הודיע בדמעות על פרישה ממשחק פעיל בגיל 35. הקוסם של באר־שבע פרש בגלל נסיבות בריאותיות.
קראו גם:
חצי שנה קודם לכן עבר ניתוח בקע שהסתבך, והיה חשש שבעקבות הזיהום ברגלו הרופאים יצטרכו לכרות אותה.
בערב ראשון האחרון, קצת יותר משלוש שנים וחצי אחרי אותה מסיבת עיתונאים, מליקסון עמד בסיטואציה דומה.
העוזר של אליניב ברדה התייצב מול כלי התקשורת מיד לאחר התבוסה 4:1 למכבי נתניה במסגרת גביע הטוטו, וסיפר מדוע החליט לעזוב את המועדון.
עבודה בצוות אימון של קבוצת כדורגל תחרותית ששואפת לתארים טומנת בחובה התמסרות של כמעט 24/7 לעבודה. מליקסון חש זאת על בשרו, ובשלב מסוים בחייו החליט שמספיק לו עם הסרט הזה.
לא פעם אמר מליקסון שאינו מעוניין להיות מאמן ראשי בהמשך הדרך כי התפקיד מורכב, קשה, קשוח ולעתים גם כפוי טובה.
מליקסון אמנם הודיע בתחילת השבוע על עזיבה, אבל הרעיון הזה החל להתבשל במוחו כבר לפני שלושה חודשים, בתפר בין סיום העונה שעברה לתחילת ההכנות לעונה הנוכחית.
מליקסון פנה אז לברדה וביקש להשתחרר מהתפקיד תוך שעוזר המאמן מדבר על טיול לתאילנד ולהודו כדי לעשות טוב לנפש. ברדה ביקש מעוזרו להתחיל את העונה, וזה השיב שינסה.
ככל שהימים עברו התחושות הובילו את מליקסון עוד ועוד לכיוון פרישה. השלב הבא היה לנקוש על דלת משרדה של אלונה ברקת ולומר: זהו, עד כאן, איני יכול עוד.
ברקת ביקשה שזה יקרה אחרי משחק הגומלין בסופיה, אלא ששמועות בעניין החלו לזלוג מהמועדון, ולכן הוחלט שמליקסון יודיע באופן רשמי על פרישה במסיבת עיתונאים לאחר המשחק בנתניה.
גם להתאהבות של מליקסון בעולם הכתיבה יש חלק במסגרת תכנון המסלול מחדש שהוא החל לעשות.
אחרי ההצלחה עם הספר הראשון שכתב, "דרדל'ה לחיבורים", מליקסון שוקל לכתוב ספר נוסף.
מליקסון גם החל באחרונה לכתוב תסריט לסדרת טלוויזיה שמבוססת על ספר הבכורה שלו, כאשר מגעים מתקדמים מתנהלים בתקופה האחרונה מול גופי שידור שונים בישראל.
הכישרון של מליקסון בתחום המשחק, ולא רק על מגרש הכדורגל, בא לידי ביטוי כבר בסוף 2022.
מליקסון התייצב בסניף האורגים של רשת "מחסני השוק" בבאר־שבע, והפגין כישורי משחק פנומנליים בצילומי קמפיין לקידום ספרו, שהחל להיות משווק ברשת.