פרק נוסף בפרשת הסכסוך על קרקעות במשפחתו של ראש עיריית רהט, עטא אבו מדיעם.
2 צפייה בגלריה
עטא אבו מדיעם, ראש עיריית רהט
עטא אבו מדיעם, ראש עיריית רהט
עטא אבו מדיעם, ראש עיריית רהט
(צילום: פרטי)
הלילה (יום שלישי) לאחר חצות פתחה המשטרה בחקירת אירוע בו הונח רימון פירוטכני בסמוך לחצר ביתו של אבו מדיעם. חבלן וכוחות משטרה הגיעו למקום ופעלו לאיסוף ראיות וממצאים בזירה. ממשטרת מרחב הנגב נמסר, כי הרקע והנסיבות להנחת הרימון נבדקים.
יצוין, כי לילה קודם לכן עצרה המשטרה שני חשודים בחשד שהיו מעורבים בביצוע ירי בסמוך לביתו של ראש עיריית רהט בשכונה 25 בעיר על רקע של סכסוך קרקעות בתוך המשפחה. במסגרת פעילות המשטרה ברהט, בה נטלו חלק שוטרי תחנת רהט ויס"מ נגב בסיוע לוחמי זרוע חטיבה לביטחון פנים של משמר הגבול, נעצרו אתמול (יום שני) לפנות בוקר שני החשודים, בשנות ה-30 וה-40 לחייהם, שהינם קרובי משפחתו של ראש עיריית רהט, כשעל פי החשד הם ביצעו את הירי על רקע סכסוך פנימי בתוך המשפחה הקשור לבעלות על קרקעות.
החשודים נעצרו לחקירה בתחנת רהט, שבסיומה ועל בסיס חומר הראיות שנאסף כנגדם הם יובאו היום לבית משפט השלום בבאר-שבע לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם.
כזכור, לפני כחמישה חודשים נעצרו שניים מבניו של ראש עיריית רהט לאחר שבמתחם ביתו נמצאו אקדחים שעל פי חשד המשטרה הוחבאו על ידי שני בניו של ראש העיר.

2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
המשטרה חוקרת
(צילום: דוברות המשטרה)

קראו גם:

השניים נעצרו, אך שוחררו לאחר מספר ימים. ראש עיריית רהט, עטא אבו מדיעם, טען אז כי שני האקדחים שנתפסו על ידי המשטרה במתחם הבית המשפחתי אינם של בניו וכי מדובר בכלי נשק שהוחבאו במקום על ידי סוכן סמוי של המשטרה כדי להפליל את בניו.
מהמשטרה נמסר, כי "מחוז הדרום של משטרת ישראל לא יאפשר בשום מצב אירועי אלימות ויפעל בכל הכלים העומדים לרשותו כנגד פורעי החוק באשר הם ויבצע אכיפה נחושה כלפי כל מי שיפעל באלימות או ינסה לפגוע בסדר הציבורי".