במשך חמישה ימים היו עצורים צעירה בת 20 מבאר שבע ובן הזוג שלה מרהט בן 32, יחד עם חבר משותף מבאר שבע בן 19. זאת לאחר שנתפסו ע"י בלשי חולון, בחניון ימית 2000, בלי בגדי ים.
2 צפייה בגלריה
(ימית 2000 | צילום: קובי קואנקס)
המשטרה אמרה בבית המשפט: "הם לא באו בלבוש מתאים המצופה ממי שמגיע לפארק מים. הגרסה שלהם אחידה לכל 3 העצורים, שהם נסעו לבלות בימית 2000... על פניו, העצורים הגיעו לימית 2000 ללא בגדי ים. לא נוסעים מהדרום כל כך הרבה, כדי לבוא לבריכה ללא בגד ים".
כל השלושה נעצרו בעקבות אחד המארבים של בלשי חולון ואיילון כנגד גנבי ממירים קטליטים, שהיא מכה בקרב רכבי מבלי פארק המים המפורסם בחולון.
הבלשים שהבחינו בתנועה החשודה של הרכב בו ישבו השלושה, עצרו אותם. כשהם התבקשו לפתוח את תא המטען, טען הבחור מרהט שהמנעול תקול, אבל כשהשוטרים לחצו על הידית, הוא נפתח בלי בעיות, והיו בו ארבעה ממירים קטליטים.

2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה פתח תקוה - תמונת פייסבוק
ניידת משטרה פתח תקוה - תמונת פייסבוק
המשטרה חוקרת
(צילום המחשה)

קראו גם:

העצור מרהט טען שהוא עוסק בחלקי חילוף לרכב אבל מעבר למה שנמצא אצלו ברכב, הוא לא הצליח להפנות את המשטרה ללקוחות או מוסך. העצורים האחרים טענו שכלל לא ידעו על הממירים שהיו בתא המטען. הבחורה טענה שהיא בכלל היתה רק הנהגת כי היחידה עם רישיון נהיגה בתוקף. החבר שהצטרף סיפר כי הוא בסך הכל היה טרמפיסט שבני הזוג אספו אותו.
כל השלושה כאמור היו עצורים חמישה ימים בהם ניסתה המשטרה לקשור אותם גם לאירועי גניבות הקטליטים הרבים הקודמים שהתרחשו בחניון הרכבים של ימית 2000, אבל כמובן שבמשטרת איילון נכשלו. כל השלושה שוחררו, וכל קודמיהם לא נמצאו.