דיינר קיניונס הפך בשבועיים האחרונים לשחקן הכי מדובר בהפועל באר־שבע. ההופעה המצוינת שלו בחצי גמר גביע המדינה מול מכבי נתניה והיכולת הטובה שהפגין מספר ימים לאחר מכן בניצחון הביתי על בני סכנין, שדרגו את המעמד של הקשר הקולומביאני באופן ניכר בעיני אוהדי הקבוצה שכבר מפנטזים עליו חורך את האגף גם בעונה הבאה באיצטדיון טרנר, אחרי שצלח בהצלחה את שלב ההתאקלמות.
2 צפייה בגלריה
דיינר קיניונס
דיינר קיניונס
דיינר קיניונס
(צילום: דניאל כהן)

יש רק בעיה אחת עם הפנטזיות של האוהדים - למרות שיש לו הסכם לעונה נוספת בהפועל באר־שבע, קיניונס עשוי לעזוב את הקבוצה בסיום העונה. הסיבה: המצב הביטחוני באזור.
קיניונס לא היה בישראל בשבעה באוקטובר והגיע לקבוצה בחלון ההעברות האחרון. האירועים שהתרחשו במדינה בליל ה־13 באפריל, בו פתחה איראן במתקפה ישירה משטחה על ישראל באמצעות שיגור של מאות כטב"מים וטילים, הכניסו את השחקן לפאניקה גדולה.

2 צפייה בגלריה
דיינר קיניונס
דיינר קיניונס
דיינר קיניונס
(צילום: דניאל כהן)

"בחיים לא שמעתי אזעקה ולא הייתי בסיטואציה כזו", סיפר הקשר לחבריו בימים שלאחר מכן. אותם חברים הוסיפו כי אמר להם באופן מפורש שישקול את עתידו בקבוצה, למרות ההסכם שיש לו, אם המצב יימשך.
ההערכות הן שאם קיניונס יבקש לעזוב על רקע המצב הביטחוני הקבוצה לא תוכל לעמוד בדרכו.
נקודת האור בסיפור של קיניונס היא שאת הדברים האלה הוא השמיע בימים שקדמו להופעה האדירה שלו בחצי גמר הגביע בבלומפילד. עד אז גם הוא התקשה להיכנס לעניינים, ולא בדיוק הלך לו. פציעות חוזרות וחוסר מזל מנעו ממנו להפגין את היכולת שאותה הוא הציג בשני המשחקים האחרונים.
עם זאת, גם במשחקים האלה, בכל פעם שקיבל את הכדור, היה קל להבחין שיש לו הרבה כדורגל. אחרי ההופעה שלו בחצי הגמר, הוא הפך ליקיר ליבם של האוהדים, שנותנים לו להרגיש אהוב במיוחד בכל הזדמנות אפשרית.

קראו גם:

"אחרי כל האהבה שהוא קיבל בחצי הגמר, אני מקווה שהוא ישנה את דעתו", התייחס לנושא גורם במועדון. "אם הוא ימשיך במומנטום הזה, יהיה אפשר להשאיר אותו בארץ".