"האמת שאי אפשר להיכנס לנעליו הגדולות של רמי הדר, אבל מה שכן זה כיף לקבל קבוצה מאומנת וממושמעת כמו שרק רמי יודע להעמיד. הרבה יותר קל להיכנס ככה לתפקיד המאמן". כך אמר רועי ליכטנברג, שישמש כמאמן ראשי של הפועל באר־שבע במשחק הביתי הקרוב במוצאי שבת מול הפועל תל־אביב.
2 צפייה בגלריה
ליכטנברג. קיבל קבוצה מאומנת
ליכטנברג. קיבל קבוצה מאומנת
ליכטנברג. קיבל קבוצה מאומנת
(הרצל יוסף)
קראו גם:
לאחר התפטרותו של הדר קיבל ליכטנברג את המושכות, והוא הוביל את האימונים יחד עם העוזר השני, פאבלו דה־קוסטה.
"אחרי עזיבתו של רמי המשכנו להתאמן בקו שהוא הוביל ובאותה שיטה", סיפר ליכטנברג. "כמובן שעשינו התאמות למשחק הספציפי הזה מול הפועל תל־אביב, אבל באופן כללי עבדנו ונערכנו כמו שהיה לפני כל המשחקים מאז תחילת העונה".
מתרגש?
"יש התרגשות. לעמוד על הקווים בתור מאמן ראשי זה חלום. נכון שזה רק למשחק אחד, אבל בהחלט יש התרגשות. אני מאמין שהיא תחלוף איך שהמשחק יתחיל".
ליכטנברג (38) גדל והתחנך בבאר־שבע. הוא שיחק כדורסל במועדונים שונים בעיר מגיל ילדים ועד שפרש. בתחילת העונה שעברה הוא מונה לעוזרו הראשון של רמי הדר.
2 צפייה בגלריה
ליכטנברג עם דה-קוסטה ולופז
ליכטנברג עם דה-קוסטה ולופז
ליכטנברג עם דה-קוסטה ולופז
(הרצל יוסף)
במועדון הבהירו השבוע כי מראש תוכנן שליכטנברג יעמוד על הקווים במשחק מול הפועל תל־אביב למרות שהקבוצה סיכמה באמצע השבוע עם המאמן הקפריסאי כריסטופורוס ליבאדיוטיס, שקיבל אתמול אישור לעבוד בישראל.
"זה מכובד שאהיה מאמן ראשי", אמר ליכטנברג, "אבל חשוב להדגיש שאני ופאבלו דה-קוסטה עובדים בשיתוף פעולה מלא. אנחנו חושבים אותו דבר, מקבלים החלטות יחד והכל זורם. זה כיף גדול".