בית משפט השלום באשקלון החליט היום (חמישי) להאריך את מעצרו של דקל ששונקר (31), תושב דימונה, החשוד בביצוע עבירות מין תוך הפצת מחלה בזדון, מעשה מגונה באדם ותקיפה סתם, בארבעה ימים.
1 צפייה בגלריה
החשוד דקל ששונקר
החשוד דקל ששונקר
החשוד דקל ששונקר
(.)
קראו גם:
על פי חשד המשטרה, ששונקר ביצוע עבירות מין במספר נשים, כאשר הוא ניצל את מצוקתן. יתרה מזאת, על פי החשד ששונקר, ששמו הותר היום לפרסום על ידי בית המשפט, לא סיפר לקורבנותיו כי הוא נשא איידס. לפיכך קיים חשש שהנשים נדבקו במחלה וכי הן צריכות להיבדק.
במהלך חקירתו בתחנת המשטרה, לאחר מעצרו אתמול, התמוטט ששונקר ופונה לבית החולים. הדיון היום בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו בשבעה ימים התקיים בהיעדרו. בא כוחו של ששונקר, עו"ד ליאור רונן, ציין במהלך הדיון כי מרשו מכחיש מכל וכל את המיוחס לו. עו"ד רונן גם ביקש מבית המשפט למנוע בשלב זה את פרסום שמו ותמונתו של מרשו, אך בית המשפט דחה את הבקשה והתיר לפרסם.
"אני סבור", קבע השופט יניב בוקר בהחלטתו, "שיש אינטרס ציבורי של ממש להתיר את פרסום שמו של המשיב נוכח החשד של ביצוע עבירות מין, תוך כדי סיכון ועשיית מעשה העלול להפיץ מחלה בזדון. אין צורך להרחיב בעניין זה וקיים צורך של ממש כי נשים, ככל שהיו במגע מיני עם המשיב, יידעו על החשד המיוחס לו בהליך זה".
צוות החקירה שהוקם במרחב לכיש יפעיל החל מהיום קו טלפון שמספרו 053-4918183 לצורך הגשת התלונות. מהמשטרה נמסר כי מאז המעצר לפני יומיים כבר התקבלו תלונות נוספות נגד החשוד.
כל העדכונים - חדשות באר שבע והנגב