בעלי עסקים בעמק שרה בבאר שבע ביקשו מהנהלת חברת 'יעדים' להתקין יותר מצלמות אבטחה, בנימוק כי התקנת מצלמות אבטחה גורמת להפחתה ניכרת בפשיעה באזור. חברת 'יעדים', החברה העירונית לפיתוח עסקי שבתחום אחריותה בין היתר אזורי התעשייה, ערכה לאחרונה הרמת כוסית לשנה החדשה בהשתתפות בעלי עסקים.
• בואו להצטרף לעמוד "ידיעות הנגב" בפייסבוק
מנכ"לית החברה, סימה כחלון, ניצלה את המפגש וסקרה בפני בעלי העסקים את פעולות החברה בתחומי הביטחון, איכות הסביבה והתשתיות שנערכו בשנה האחרונה בעמק שרה. מנהל אגף איכות הסביבה בעיריה, אמנון כהן, ביקש בהזדמנות זו מבעלי העסקים שיתוף פעולה רב יותר בכל הקשור לנושא הניקיון ופינוי פסולת כדי להמשיך ולקדם את אזור התעשייה כאזור מודרני ומתפתח.
בעלי העסקים העלו נושאים לטיפול, ובין היתר ציינו גם הם את תחום הניקיון. בנוסף הם ביקשו להגדיל את מערך מצלמות האבטחה הפרוסות ברחבי אזור התעשייה.
כחלון ציינה כי היא רואה חשיבות רבה במפגש עם בעלי העסקים. "אנחנו בחברת 'יעדים' רואים חשיבות רבה בקיום כנסים ורבי שיח עם בעלי עסקים ותעשיינים. הועלו נושאים חשובים שייטופלו בהמשך. אנו מאמינים בשיתוף הפעולה בינינו לבין בעלי העסקים המביא לקידום כלכלי בבאר שבע והנגב ויצירת מקורות תעסוקה רבים ומגוונים", אמרה כחלון.
בתוך כך נמסר מחברת 'יעדים' כי למעט דונמים בודדים בלבד, לא נותרו באזור תעשייה עמק שרה שטחים לשיווק, דבר המצביע על ביקוש רב לשטחים באזור ולהתעניינות רבה מצד בעלי העסקים.