נשלל חשד לרצח : גופתה של אשה בשנות ה-40 לחייה נמצאה אמש (יום ד') בדירה בעיר. בתחילה סברו כי יש עליה סימני אלימות שעלולים להעיד על רצח, אולם בדיקות שללו חשד זה.
1 צפייה בגלריה
הזירה שבה נמצאה גופת האשה
הזירה שבה נמצאה גופת האשה
הזירה שבה נמצאה גופת האשה
(צילום: הרצל יוסף)

האירוע החל לאחר שבמד"א התקבל דיווח בשעה 20:07 על אישה מחוסרת הכרה בדירה ברחוב דוד המלך שבשכונה ד'. בנה דיווח על הימצאותה בדירת ביתה כשהיא ללא הכרה.
חובשים ופארמדיקים של מד"א גילו אישה כבת 40 ללא סימני חיים עם חבלות בגופה וקבעו את מותה בזירה. פארמדיקית מד"א שחר סדן סיפרה: "האישה שכבה בדירה כשהיא מחוסרת הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות אך היא היתה ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר אלא לקבוע את מותה".
עם זאת, בבדיקה נוספת של פראמדיק מד"א ושל המשטרה לא נמצאו סימני אלימות וחבלות על גופתה של האישה וגם לא זוהו סימני מאבק בזירה.
בתוך כך, נעצר לחקירה במהלך הלילה בן זוגה של המנוחה, בשנות ה-50 לחייו, תושב העיר באר שבע.

קראו גם:

במסגרת הערכת מצב שהתקיימה בראשות סממ"ר הנגב- נצ"מ אבי לוי, נבחנו הממצאים בזירה ופעולות החקירה הנדרשות על מנת לברר את הנסיבות שהובילו למותה, לרבות שליחת גופת המנוחה לבדיקה במכון לרפואה משפטית על מנת לקבוע את סיבת המוות.
ממשטרת מרחב הנגב נמסר ל'מיינט באר שבע והנגב' כי "המשטרה בודקת את כל כיווני החקירה. על פניו לא מצאנו סימני אלימות או סימני מאבק בזירה".
פורסם לראשונה: 21:17, 15.05.24