שודדים ללא הפסקה: פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (ד') לבית המשפט המחוזי בבאר-שבע כתבי אישום נגד תושב הכפר הבדואי אבו קרינאת (21) ונגד תושב שבט אלהוואשלה (20), לאחר ששדדו שתי תחנות דלק בנגב בהפרש של כמה שעות.
1 צפייה בגלריה
(צילום אילוסטרציה shutterstock)

מכתב האישום, שהגיש בא כוח הפרקליטות, עו"ד אביב דמרי, עולה, כי לפני מספר שבועות, בשעות הלילה המאוחרות, החליטו שני הנאשמים לשדוד חנות נוחות בתחנת דלק. לאור האמור, הם היסוו את מספר הרכב שלהם, הצטיידו באקדח גז מדמיע הנחזה להיות אקדח אמיתי ופרטי לבוש שיסייעו להם לטשטש את זהותם.
השניים הגיעו לתחנת דלק בדימונה, אז ירד אחד מהנאשמים מהרכב כשפניו מוסתרות והוא אוחז בידו באקדח. על פי הנטען בכתב האישום, תפס אותו נאשם את המוכר בחנות הנוחות וכיוון לעברו את האקדח תוך שהוא מאיים עליו בנוסח – "תוציא את כל הכסף שיש לך בקופה".
המוכר המבוהל פתח את הקופה ומסר לנאשם כ- 600 שקל שהיו בה. לאחר מכן הורה לו הנאשם להביא לו את הסיגריות שהיו בארון והמוכר נענה לבקשתו ומסר לו 17 חבילות סיגריות.
מכתב האישום עולה, כי שני הנאשמים לא הסתפקו בכך. לאחר ביצוע השוד, כך על פי כתב האישום, הגיעו שני הנאשמים למסקנה כי סכום השלל אינו מספיק להם והם החליטו לבצע שוד נוסף. הפעם, היעד שנבחר היה תחנת הדלק בערד.
אחד הנאשמים ירד מרכבו, כשהוא מסתיר את פניו, ניגש למוכר במקום, כיוון לעברו את האקדח ואמר לו – "תוציא את כל הכסף". המוכר המבוהל פתח את הקופה ומסר לנאשמים 2,680 שקל במזומן.

קראו גם:

שני הנאשמים נעצרו ובתום חקירתם גובש נגדם כתב אישום המייחס להם עבירות של שוד בנסיבות מחמירות וזיוף סימני מסחר של רכב. לאחד הנאשמים גם יוחסו עבירות של נהיגה בזמן פסילה ונהיגת רכב ללא פוליסת ביטוח תקפה, זאת לאחר שבמהלך מעשי השוד הם נהגו ברכב ללא רישיון נהיגה.
לכתב האישום צורפה בקשת הפרקליטות מבית המשפט להורות על מעצרם של שני הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם. בבקשת הפרקליטות ציין עו"ד אביב דמרי, כי "המשיב ושותפו (שני הנאשמים – ע.ב.מ) ביצעו שני מעשי שוד חמורים ביותר של שתי תחנות דלק. מדובר במעשי שוד מתוכננים ואלימים באמצעות אקדח הנחזה להיות אקדח אמיתי, שבוצעו כלפי המתלוננים שעבדו במקום באותו הרגע ובחווייתם הסובייקטיבית לא ידעו כי מדובר באקדח גז מדמיע".