רפואה איכותית ומקצועית, בלי בירוקרטיה, עם ליווי מלא: בבית החולים אסותא באר שבע, אליו מגיעים תושבים רבים מיישובי הנגב והשפלה, נפתח לאחרונה מרכז אורולוגיה המספק שירות אישי וייחודי ממיטב המומחים בתחום האורולוגיה ברמה גבוהה ותקדימית בישראל.
אחד הנושאים המהווים מכשול לטיפול רפואי הוא הבירוקרטיה. מי לא מכיר את זה? נתחיל בצורך לקבוע תור ולחפש רופאים מומחים וממשיך בצורך לדאוג לטפסים ולחפש מקום נגיש. בזכות מרכז האורולוגיה החדש, מטופלים המתמודדים עם בעיות אורולוגיות יכולים להשאיר את הבירוקרטיה ושלל הדאגות הנוספות מאחור, ולהתמקד בטיפול הרפואי האיכותי.
המרכז האורולוגי נחשב לחדשני ביותר מכיוון שהוא נותן מעטפת One Stop Shop בסטנדרטים בינלאומיים, עם יחס אישי למטופלים והבנה לצרכים הייחודיים של כל מטופל ומטופלת.

7 צפייה בגלריה
מבנה אסותא החדש בב"ש
מבנה אסותא החדש בב"ש
הדמיה למבנה אסותא החדש בב"ש
(צילום הדמיה : באדיבות אסותא )

המשמעות היא שמטופלים עם בעיה אורולוגית לא צריכים יותר לחפש רופאים בעלי התמחויות שונות באורולוגיה, או להמתין לתורים במרפאות אחרות. את כל הליווי והטיפול הם יקבלו במקום אחד, דבר שיקל עליהם -בהתמודדות עם המחלה. המרכז האורולוגי באסותא ב"ש מייצר "שרשרת" מוסדרת של טיפול הכולל את כל השלבים, ומשוקף למטופלים, באופן שמייצר אצלם וודאות וביטחון בטיפול הרפואי שהם מקבלים.
בעולם הרפואה הוכח כי כאשר מטופלים יודעים את שלבי ה"מסע" אותו הם עתידים לעבור, קל להם יותר להיענות לתהליך הטיפולי והיענות טובה לטיפול משפרת את תוצאותיו. בנוסף לכך, מעורבות המטופל בתהליך הטיפולי בשיטת One Stop Shop חוסכת מהמטופלים את ה"טירטור" בין אנשי המקצוע השונים, לצורך בדיקה, דימות, תהליכי אבחון, טיפול לא ניתוחי, ניתוח וכו'.

באילו מקרים מטפלים במרכז האורולוגי באסותא באר שבע?
מדי שנה מאובחנים כ-2,500 מקרים חדשים של סרטן הערמונית בישראל. על פי ארגון הבריאות העולמי, מגמת עלייה זו תימשך בשנים הבאות ובשנת 2040 כבר יהיו כ-5,254 גברים ישראלים שיחלו בסרטן הערמונית. נוסף על כך, קיימות מחלות נוספות רבות שקשורות לתחום האורולוגיה.
לכן יש צורך במרכז אחד בו ניתן לקבל:
1. אבחון וייעוץ ממיטב המומחים בישראל,
2. תיאום מכלול הבדיקות הנדרשות לפי צורך (US ביופסיה, CT, MRI ועוד).
3. טיפול לרבות ניתוחים (מניתוחים "פשוטים" יחסית כמו בקע מפשעתי (קילה), ריסוק אבנים, טיפול בבעיות חוזרות בדרכי השתן ועד לחדשנות רפואית כמו אידוי הערמונית – REZUM).
וכל זה, במסגרת מעטפת של ליווי ושירות מעולים שנותנים למטופלים את היחס האישי והמקצועי לו הם זקוקים.

שירות מתקדם במרכז האורולוגי: ניתוח ערמונית בשיטת אידוי Rezum
אחד השירותים המתקדמים ביותר שניתן במרכז האורולוגי הוא ניתוח ערמונית בשיטת אידוי Rezum. מדובר בשיטה המתקדמת בעולם שמאפשרת טיפול בערמונית מוגדלת (BPH) בצורה בטוחה ופשוטה ומאפשרת למטופלים לחזור במהירות לחיים רגילים ותקינים.

7 צפייה בגלריה
(ניתוח | צילום אילוסטרציה: Shutterstock)

חשוב לציין כי הטיפול מאפשר שיפור משמעותי באיכות החיים ושמירה על היכולת המינית.
התפתחות ערמונית מוגדלת (BPH) היא בעיה נפוצה מאוד בקרב גברים. עם השנים הערמונית גדלה וגורמת ללחץ על צינור השופכה. כתוצאה מכך נפגעים היכולת להטיל שתן, חיי המין, איכות השינה ואיכות החיים של הסובל ממנה. הטיפול באמצעות אידוי ערמונית בשיטת Rezum מקל על התסמינים הנפוצים של ערמונית מוגדלת כדוגמת: זרם שתן חלש ומקוטע, התחלת הטלת שתן הכרוכה במאמץ, תחושה של אי ריקון השלפוחית, צורך מוגבר ללכת לשירותים המפריע לשינה רציפה, קושי להתאפק, דליפת שתן או טפטוף לאחר מתן שתן, נזק בלתי הפיך לשלפוחית בטווח הארוך שעשוי להוביל לתכיפות כרונית במתן שתן ושלפוחית לא יציבה.
היתרונות של אידוי ערמונית בשיטת Rezum הם: הליך זעיר פולשני קצר בחדר ניתוח ללא אשפוז לילה, מאפשר לגברים לשמר את פליטת הזרע שלהם. מדובר בניתוח מהיר וקל שאינו דורש אשפוז - ניתן לחזור הביתה לאחר ההליך, ניתן לבצע גם בנוכחות מדללי דם.
לסיכום, המרכז האורולוגי החדש באסותא באר שבע מספק מעטפת של מומחיות רפואית, סיוע בבירוקרטיה ושירות בסטנדרט גבוה של ליווי ומעקב ששם את המטופלים מהרגע הראשון בראש סדר העדיפויות.
והכי חשוב, שרק נהיה בריאים.
לפרטים נוספים חייגו: 08-6207191 או היכנסו לאתר והשאירו פרטים


ומה הרופאים אומרים:

ד"ר יונתן וגמייסטר
"לאחר שנים של הכשרה בין-לאומית בשיטות פורצות דרך וצבירת נסיון רב בניתוחים זעיר-פולשניים בתחום האורולוגיה, אני שמח לתרום את חלקי במרכז האורולוגי של אסותא באר שבע"

7 צפייה בגלריה
ד"ר יונתן וגמייסטר
ד"ר יונתן וגמייסטר
ד"ר יונתן וגמייסטר
(צילום: גדי סיארה)

ד"ר איגור יוסים
"אחרי יותר מ-30 שנים בשירות הציבורי, אני שמח לקחת חלק במרכז אורולוגי למען המטופלים באזור הדרום, רווחתם ולשביעות רצונם. זו פעם ראשונה שמוקם מרכז אורולוגיה שייתן שירות לאורך כל הדרך"

7 צפייה בגלריה
ד"ר איגור יוסים
ד"ר איגור יוסים
ד"ר איגור יוסים
(צילום: גדי סיארה)

ד"ר מוחמד קרינאוי
"זו פעם ראשונה באזור הדרום שמוקם מרכז אורולוגיה שיספק שירות 360 לכלל האוכלוסיות בחברה הערבית ובחברה הכללית. אני מברך על כך. זו בשורה אמיתית לתושבי הדרום ובכלל לתושבי מדינת ישראל"

7 צפייה בגלריה
ד"ר מוחמד קרינאוי
ד"ר מוחמד קרינאוי
ד"ר מוחמד קרינאוי
(צילום: גדי סיארה)

ד"ר עדית סובול
"אני גאה לקחת חלק בהקמה ובקידום מרכז אורולוגיה שייתן מענה לילדים, נשים וגברים המתמודדים עם בעיות במתן שתן, כך נוכל לאפשר למטופלים ולמטופלות לקבל ייעוץ, שירות וליווי מקצה אל קצה"

7 צפייה בגלריה
ד"ר עדית סובול
ד"ר עדית סובול
ד"ר עדית סובול
(צילום: נתי חדד)

ד"ר לוביק לאוניד
"אחרי שנים רבות במערכת הציבורית והפרטית, זו פעם ראשונה שמוקם מרכז אורולוגי שייתן מענה רפואי, שירותי ואיכותי בתחומים אורולוגיים שונים, כולל בתפקוד המיני. כל זאת, ברמת זמינות מצוינת לאזרחי מדינת ישראל"

7 צפייה בגלריה
ד"ר לוביק לאוניד
ד"ר לוביק לאוניד
ד"ר לוביק לאוניד
(צילום: גדי סיארה)


שדרות יצחק רגר 11, אסותא באר שבע, קומה 2
לפרטים נוספים חייגו: 08-6207191 או היכנסו לאתר והשאירו פרטים

קראו גם:








מוגש מטעם אסותא מרכזים רפואיים