המרכז לקידום עסקים בחברה העירונית 'יעדים' בבאר שבע ערך סיור לעובדים בתחום ההיי־טק מכל רחבי הארץ, שגויסו באחרונה על ידי חברת C.M.E העולמית. זאת במטרה להכיר מקרוב את באר שבע, ובתוך כך לסייע לקידום גיוס עובדים נוספים. חברת C.M.E נמצאת בהליכי גיוס מתקדמים של עובדים שיועסקו במפעל שהיא מתכוונת לפתוח בפארק ההיי־טק שמוקם סמוך לאוניברסיטת בן גוריון.
• בואו להצטרף לעמוד "ידיעות הנגב" בפייסבוק
מנהלת המרכז לקידום עסקים ב'יעדים', סימה כחלון, ליוותה את עובדי החברה בסיור. כחלון הסבירה שמטרת הביקור היתה לערוך לאורחים היכרות עם העיר, ועם האופקים שהיא נותנת לאנשים צעירים ומשכילים בפן התרבותי ובתחום המגורים.
במהלך הסיור ביקרו העובדים בפארק המדע, שמוקם בימים אלה מול פיקוד דרום. מנהלת פרויקט העיר העתיקה, לילך נגיד, הציגה בפני העובדים את מגוון הפרויקטים המתבצעים בעיר העתיקה. בביקורם במוזיאון הנגב ובמרכז למבקרים שמוקם במתחם 'באר אברהם' קיבלו האורחים סקירה ממנהל מחלקת התיירות בעיריה, גל גרינברג.
העובדים הופתעו במהלך הביקור במוזיאון הנגב כאשר שני שחקנים מתיאטרון הפרינג' ערכו לכבודם הופעה קומית. בביקור במתחם בו מוקם פארק ההיי־טק התרשמו העובדים מקצב הבנייה של המתחם.
על מנת למשוך את העובדים לקבוע את ביתם בעיר הם קיבלו סקירה ממתווך מקומי לגבי אפשרויות הנדל"ן בשכונת רמות הסמוכה לפארק ההיי־טק, וכן על שכונות אחרות ברחבי העיר.
יו"ר הנהלת חברת 'יעדים' וחבר מועצת העיריה, טל אל על, אמר כי "מדובר בסיור שאמור לחזק את הקשר בין העובדים לעיר, ולהציג בפניהם את האפשרויות הטמונות בה. הם לבטח יידברו על הסיור עם חברים, כך שלמעשה הם הופכים לשגרירים של העיר".