חוסן ספורטיבי לילדי העוטף: השבוע נחנך במועצה האזורית שדות נגב מיתחם נינג'ה מקצועי ומתקדם, שיהווה מרכז ספורט ואתגרים לילדי עוטף עזה וזאת כחלק מפעילויות חיזוק החוסן הרגשי והחזרה לשיגרה באזור.
2 צפייה בגלריה
חנוכת מתחם הנינג'ה בשדות נגב
חנוכת מתחם הנינג'ה בשדות נגב
חנוכת מתחם הנינג'ה בשדות נגב
(צילום: דוברות שדות נגב)

המתחם החדש נחנך במעמד אלוף נינג'ה ישראל, יוגב מלכה, שהגיע לאירוע לאות הזדהות עם ילדי המועצה. אלוף הנינג'ה הינחה את מאות הילדים שהשתתפו באירוע חנוכת המתחם באתגרים שונים, התאמן איתם ועמד על חשיבות החוסן המנטלי בהתמודדות עם מצבים שונים.
ממועצת שדות נגב נמסר, כי "במועצה הקימו את מתחם הנינג'ה על מנת להעניק לבני הנוער ולילדי המועצה, שעברו תקופה לא קלה ולאלה שחזרו מהמלונות ועדיין נמצאים בטראומה, פעילויות הפוגה ואתגרים מחזקים".
במתחם, המיועד לגילאי חמש ומעלה ומתאים לכל רמת קושי, קיימים מסלולי נינג'ה מקצועיים הדומים למסלולים תחרותיים, קירות טיפוס ומתקני ספורט נוספים.

2 צפייה בגלריה
ראש מועצת שדות נגב, תמיר עידאן עם אלוף הנינג'ה יוגב מלכה
ראש מועצת שדות נגב, תמיר עידאן עם אלוף הנינג'ה יוגב מלכה
ראש מועצת שדות נגב, תמיר עידאן עם אלוף הנינג'ה יוגב מלכה
(צילום: דוברות שדות נגב)

"לאחר התקופה הקשה שעברו ילדי העוטף", ציין יוגב מלכה, אלוף העונה האחרונה של נינג'ה ישראל, "אין כמו ספורט הנינג'ה על מנת לבנות חוסן מנטלי ורגשי. היה לי הכבוד להגיע לשדות נגב, לפגוש את הילדים האמיצים ולהדריך אותם באתגרים ובמסלולים השונים במתחם הנינג'ה החדש".
אלוף העונה השניה של נינג'ה ישראל, גיל מרנץ, שיגר סרטון בהחייל שכח את הנשק שלו בטיולית, הנהג לא חשב פעמייםרכה לילדי העוטף, בו הוא ציין, כי "נינג'ה הוא ספורט אתגרי מאוד ומחשל ועכשיו יש לילדי העוטף את ההזדמנות ללמוד ולהבין כמה זה חשוב לפתח חוסן נפשי ומנטלי ולעבוד עם הגוף בצורה הטובה ביותר שיש. ככל שתתאמנו, תתמידו ותהיו נחושים, תוכלו להגשים כל חלום שיש לכם ולקבל עוצמות אדירות".

קראו גם:

ראש המועצה האזורית שדות נגב, תמיר עידאן, ציין, כי "מתחם זה, מהמתקדמים בארץ, יפתח ויגדל את אלופי הנינג'ה משדות נגב ויאפשר למשתתפים להשתלב בתחרויות ארציות. המתחם מהווה נדבך נוסף ביצירת תכנית חוגים עשירה ומגוונת לילדים ולנוער שלנו ומרכיב חשוב בחיזוק חוסנם. אנו נרגשים לפתוח אותו ובטוחים כי ילדינו ייהנו ממנו וימצאו בו מקום להתחזקות פיזית ומנטלית".