חשבתם שרונאלדו ומסי שוברים שיאים? הצחקתם את דימונה. הערב (שני) נפגשנו מ.ס דימונה ושמשון ת"א במסגרת פלייאוף ליגה א' דרום על הזכות להתמודד בגמר המחוזות נגד מ.ס טירה, שעלתה מפלייאוף ליגה א' צפון. המשחק הזה, כאמור, שבר שיא עולמי שספק אם ישבר בשנים הקרובות.
שחקני דימונה חוגגים את הניצחון ההיסטורי
(צילום: יוסי איטח)

השיא שנשבר, וגם ייכנס לספר השיאים של גינס, התרחש בבעיטות ההכרעה מהנקודה הלבנה כאשר הקבוצות בעטו לא פחות מ-56 בעיטות מהנקודה הלבנה. בסוף הבעיטות הקבוצה מדימונה ניצחה 22:23 ועלתה לגמר המחוזות שיתקיים ביום שישי (24.5, 13:30) באצטדיון המושבה בפתח תקווה.
ראש עיריית דימונה בני ביטון התראיין לערוץ הספורט בסיום המשחק וסיפר על תחושותיו: "אני צרוד. דימונה נכנסה לספר השיאים של גינס. לא היה דבר כזה. הייתה כאן אווירה של ליגת העל", אמר ביטון, "הייתי במגרש והוא היה מלא. לא ראיתי דבר כזה. בבחירות לא היה ככה מתח. זו השגחה עליונה".

2 צפייה בגלריה
חי בוזגלו. שער דרמטי בדקה ה-98 של המשחק
חי בוזגלו. שער דרמטי בדקה ה-98 של המשחק
חי בוזגלו. שער דרמטי בדקה ה-98 של המשחק
(צילום: יוסי איטח)

שמשון ת"א הוליכה כבר מהדקה ה-25 של המשחק, אבל הדימונאים הצליחו להשוות בדקה ה98 משער של חי בוזגלו. חשבתם שהדרמה נגמרה? דימונה כבר הוליכה 1:2 משער של עמאר אלדדה בדקה ה-105, אך הירוקים מת"א הצליחו להשוות בדקה ה-118 מהנקודה הלבנה וכפו בעיטות הכרעה. הנקודה הלבנה שעוד תדבר הרבה במשחק הזה.
"הקלישאה אומרת שזה לא נגמר עד שזה נגמר", אמר שמעון ביטון, מאמן מ.ס דימונה, בסיום המשחק לערוץ הספורט, "האמנתי שנחזור למשחק כי הגענו להרבה מצבים. זה שהגול בא בדקה 98 זה מאוד מתוק וידעתי שננצח, אבל לא האמנתי שנגיע לכמות כזו של פנדלים". על היריבה אמן ביטון, "אני חושב שגם דימונה קבוצה קשה וטובה וזה משחק של 50-50. אני אומר לשחקנים ששחקן נולד ונועד למשחקים מהסוג הזה".

2 צפייה בגלריה
בני ביטון
בני ביטון
בני ביטון. "ניתן פייט לטירה גם ביציע"
(צילום: אלול אולפני צילום)

קראו גם:

כאמור, גמר המחוזות יתקיים כבר ביום שישי הקרוב באצטדיון המושבה בפתח תקווה. "אנחנו נביא אלפים", אמר בני ביטון, "אני קורא קריאה נרגשת לכל תושבי דימונה להגיע למושבה ולדחוף את הקבוצה. אנחנו נדאג להוציא אוטובוסים לכל מי שירצה להגיע למשחק. ניתן פייט לקבוצה מטירה גם במגרש וגם ביציע".