במועדון כדורסל הפועל באר-שבע/דימונה מעריכים כי יקבלו תשובה שלילית מפיב"א לבקשות להשתלב במוקדמות של אחד משני המפעלים של הארגון: צ'מפיונס ליג או יורופקאפ.
1 צפייה בגלריה
שחקני ב"ש חוגגים את הזכייה בגביע. משחק צמוד ומותח
שחקני ב"ש חוגגים את הזכייה בגביע. משחק צמוד ומותח
אנשי ב"ש חוגגים את הזכייה בבלקנית. רוצים להתקדם
(צילום: עמירב צור, הפועל "אלטושלר שחם" ב"ש/דימונה)
כפי שפורסם ב-Mynet Beersheva, הקבוצה שלחה לפיב"א בקשות להשתלב במוקדמות הצ'מפיונס ליג או היורופקאפ בעונה הקרובה. במקביל לבקשה להשתלב בשני המפעלים הללו הקבוצה נרשמה לליגה הצפון אירופית.
קראו גם:
במועדון מעריכים כי קלושים הסיכויים שהקבוצה תקבל אישור לשחק במוקדמות הצ'מפיונס ליג או היורופקאפ, ועל פי המסתמן באר-שבע תשחק בעונה הבאה בליגה הצפון אירופית.
הליגה הצפון־אירופית היא ליגה אזורית של פיב"א, שמורכבת מקבוצות מצפון־מזרח אירופה וממרכז אירופה.
בעונה האחרונה שיחקו בליגה זו 15 קבוצות, בהן עירוני נס־ציונה, שחולקו לשני בתים. במשחקים השתתפו קבוצות מפולין, אסטוניה, ליטא, צ'כיה, ועוד.
על פי הערכות, בעונה הבאה הליגה הזו צפויה להתחזק עם הצטרפותן האפשרית של קבוצות מיוון ומטורקיה.
"זה יהיה מאכזב אם לא נשחק בצ'מפיונס או ביורופקאפ", אמר מנכ"ל המועדון, תומר ירון, "אבל זה קרה רק בגלל התוצאות שלנו במחזורי הסיום בליגת העל בעונה האחרונה".
בסיום העונה הסדירה באר-שבע יכולה הייתה להבטיח מקום שישי, שמוביל למוקדמות הצ'מפיונס ליג, או מקום שביעי, שמוביל למוקדמות היורופקאפ, אבל ההפסדים לגליל-עליון ולגלבוע/גליל הובילו את באר-שבע למקום השמיני.
"אין לנו אלא להלין רק על עצמנו", אמר ירון. "בסוף כמעט והיינו בתמונה. אם לא היינו מפסידים לגלבוע שכבר ירדה ליגה, היינו מסיימים במקום השביעי ומגיעים למוקדמות היורופקאפ".
לצד ההמתנה לקבלת תשובות מפיב"א ממשיכים בבאר-שבע בהכנות לעונה הבאה.
בקבוצה מחפשים גבוה ישראלי במקומו של תומר פורת שעזב לקריית אתא.
בבאר-שבע מקווים להחתים בימים הקרובים שחקן זר לעמדה מספר חמש (סנטר). לקבוצה יש כמה מועמדים שקיבלו הצעות, ובבאר-שבע מחכים לתשובה.
נכון לתחילת השבוע חתום רק שחקן זר אחד בקבוצה: הרכז ג'ינו קראנדל.