שילה מיארה מונה בסוף השבוע למאמן השוערים של הפועל באר-שבע.
1 צפייה בגלריה
מיארה. היה בעבר שוער במחלקת הנוער
מיארה. היה בעבר שוער במחלקת הנוער
מיארה. היה בעבר שוער במחלקת הנוער
(צילום: הפועל "מחסני השוק" באר-שבע)
מיארה יחליף את שי הס, שעוזב אחרי עונה אחת לאחר שלא הגיע לסיכום כספי עם המועדון.
בראיון שנערך ב-mynet באר שבע עם הס לפני כשבועיים סיפר מאמן השוערים כי הוא מעוניין להמשיך במועדון אך מצפה לעלייה משמעותית בשכרו.
הס ציפה לקבל העלאה של 50 אחוז בשכר. בעונה שעברה מאמן השוערים קיבל כ-11,000 שקל נטו בחודש, והוא ציפה לקבל בעונה הנוכחית כ-16,000 שקל.
במועדון הסכימו לשפר את תנאי שכרו של הס, אבל לא במספרים עליהם הוא דיבר.
אליניב ברדה מעריך מאוד את הס, ולפני שמיארה מונה ברדה העביר להס מסר לפיו כדאי לו לרדת בדרישותיו הכספיות אם הוא מעוניין להישאר.
הס לא הסכים לתוספת הקטנה מבחינתו שהוצעה לו, ובמועדון החליטו לוותר על שירותיו ולהחתים את מיארה.
מיארה החל את דרכו המקצועית כמאמן שוערים במועדון הפועל באר שבע. הוא אימן במשך כמה עונות במחלקת הנוער, ובשנים 2018-2020 היה חלק מהצוות המקצועי של הקבוצה הבוגרת. בשתי העונות האחרונות שימש כמאמן השוערים של הפועל ירושלים.
מיארה, שבצעירותו שיחק כשוער במחלקת הנוער של באר-שבע, אמר לאחר החתימה: "זהו יום מיוחד עבורי. אני שמח מאוד לחזור למועדון בו גדלתי. אני מודה לצוות המקצועי ולהנהלה על האמון בי, ומאחל לכולנו עונה מלאה בהצלחות".
מאמן הקבוצה, אליניב ברדה: "אני מאחל הצלחה לשילה שחוזר למועדון, ואני בטוח שיקדם אותנו לעבר השגת המטרות העונה. בהזדמנות זו, אני רוצה להודות מעומק לבי לשי הס על העונה האחרונה. שי הוסיף רבות לקבוצה, הן בפן המקצועי והן בפן אישי. תחתיו, שוערי הקבוצה בעונה החולפת ביצעו התקדמות גדולה מאוד. אני מאחל להס הצלחה רבה בהמשך".