ביקוש רב לבנייה עצמית בשכונת רקפות בבאר שבע: השבוע הוכרזו הזוכים במכרז של רשות מקרקעי ישראל ומשרד הבינוי והשיכון לבנייה עצמית של 165 יחידות דיור צמודות קרקע ב־ 165מגרשים בשכונת רקפות בחלקה הצפוני של באר שבע.
1 צפייה בגלריה
האזור שעליו תוקם שכונת רקפות
האזור שעליו תוקם שכונת רקפות
האזור שעליו תוקם שכונת רקפות
(צילום: הרצל יוסף)

למכרז האמור הוגשו 490 הצעות וכאמור שווקו בהצלחה במסגרת אותו מכרז 165 מגרשים לבנייה נמוכה או צמודת קרקע של 165 יחידות דיור. המגרשים ששווקו במסגרת המכרז הינם חלק מהתוכנית הכוללת של שכונת המגורים החדשה "שכונת רקפות", המתפרסת על שטח של כ־4,525 דונם בצפון באר־שבע, מזרחית לכביש 25 ומערבית לכביש 40.
מרשות מקרקעי ישראל נמסר כי על כל מגרש בגודל של כ־355־747 מ"ר לבנייה עצמית של יחידת דיור אחת צמודת קרקע ישלמו הזוכים לרשות מקרקעי ישראל על הקרקע סכומים הנעים בין 400 אלף ל־830 אלף שקל, לא כולל מע"מ והוצאות פיתוח.
שכונת המגורים רקפות, הנבנית מאחורי אצטדיון טרנר בצפון מערב באר־שבע ועד לכניסה הצפונית לעיר, כוללת כ־4,150 יחידות דיור בתמהיל בינוי מגוון הכולל מבני מגורים מדורגים, בנייה רוויה לאורך שדרות רגר, מתחמי מגורים בשיפועים בינוניים ומגורים צמודי קרקע.

קראו גם:

תוכנית הקמתה של השכונה כוללת גם מוקדים מרכזיים עם מוסדות ציבור ומסחר, שטחי מסחר ומשרדים, תשתית דרכים, תיירות ונופש ושטחים ציבוריים פתוחים תוך שמירה על נחל הכובשים ונחל עשן.