שוב מקרה של אלימות נגד צוות רפואי: ד"ר מוחמד אלקרינאוי, רופא במרפאת "שירותי בריאות כללית" ברהט, הותקף אתמול (ראשון) על ידי מטופל, תושב רהט, לאחר שהרופא סירב להפנותו למיון באמבולנס.
"לצערי הרב", שיתף ד"ר אלקרינאוי בדף הפייסבוק שלו, "הותקפתי מילולית בצורה הכי קשה ופיזית בצורה משפילה. שמענו בתקופה האחרונה על אלימות שמופעלת כנגד צוותי רפואה, תופעה שהולכת ומחמירה עם הזמן. חזרנו לעבוד בתחילת השבוע אחרי שביתה עקב תקיפת צוותי רפואה.
1 צפייה בגלריה
ד"ר מוחמד אלקרינאווי
ד"ר מוחמד אלקרינאווי
"אמרתי לעצמי שלי זה לא יקרה". ד"ר מוחמד אלקרינאווי
(צילום: פרטי)
"עד היום לא חשבתי לרגע שאני אקלע לסיטואציה שבה אני אהיה מותקף בעצמי. אתה לפעמים אומר, שלי זה לא יקרה', אבל תכל'ס זה יכול לקרות לכולם. כמה שתהיה אדם חזק, אתה תרגיש מושפל וחסר ערך. לרגע אתה אומר לעצמך, למה דווקא אני? ואז מתברר שזה בא בלי התראה ובלי מחשבה...הרגשתי צורך לחשוף את הסיפור שלי. לא אני מי שצריך להתבייש, אלא התוקף".
התקיפה אירעה על רקע בקשתו של המטופל שהגיע למרפאה, להיכנס לחדרו של הרופא בעת שבחדר היה מטופל אחר. הרופא הסביר לאיש כי הוא יקבל אותו לאחר מכן, אך המטופל דרש להתפנות באמבולנס לבית החולים והחל לקלל את הצוות במרפאה. הרופא החל לשוחח עמו ובמהלך השיחה הלם המטופל בגבו ובכתפו של הרופא. המשטרה הוזעקה למקום והרופאים החליטו לסגור את המרפאה עם תום החקירה במקום.
קראו גם:
במהלך חקירת המשטרה עלה, כי הרופא המותקף לא נזקק לטיפול רפואי וכי התוקף, תושב רהט כבן 33, אשר לא חש בטוב, פונה באופן פרטי לקבלת טיפול רפואי בבית החולים "סורוקה".
ממשטרת מרחב הנגב נמסר, כי עם קבלת התלונה בסיום יום עבודתו של הרופא, התברר כי החשוד בתקיפת הרופא שוחרר מבית החולים ושוטרים איתרו אותו בביתו ועצרו אותו. היום הוא יובא לבית משפט השלום בבאר שבע לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.
כל העדכונים - חדשות באר שבע והנגב