מקרה נדיר בנתיבות: ילד בן 6 שאיבד את הכרתו במהלך הלילה, לא התעורר מהשינה - ונפטר. אחיותיו טופלו אף הן בבית החולים בעקבות קשיים בנשימה, חלקן עדיין מאושפזות.
2 צפייה בגלריה
יוסף נעים ז"ל
יוסף נעים ז"ל
יוסף נעים ז"ל
(צילום: מתוך אתר ynet)
בבית החולים ממשיכים בבדיקות בניסיון להבין את פשר המקרה החריג, והאם יש לו קשר כלשהו למחלת הקורונה ממנה החלימו לאחרונה בני המשפחה.
הוריו של הילד נמצאים בבית החולים. "השם נתן, השם לקח, יהי שם השם מבורך", אמר האב יהודה יוגב נעים ל- ynet. "זכינו לגדל נשמה כזו קדושה טהורה ולחנך אותה שש שנים וחצי".
2 צפייה בגלריה
הבניין של המשפחה בנתיבות
הבניין של המשפחה בנתיבות
בניין המשפחה בנתיבות
(צילום: הרצל יוסף)
קראו גם:
צוותי הרפואה של איחוד הצלה שהגיעו הבוקר לבית המשפחה בנתיבות, העניקו לו סיוע ראשוני וביצעו בו פעולות החייאה. הוא פונה לבית החולים ברזילי, אך שם נאלצו כאמור לקבוע את מותו.
מאיר ישראל, חובש איחוד הצלה, סיפר: "כשהגעתי למקום נמסר לנו כי הילד איבד את ההכרה תוך כדי השינה. ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים תוך המשך פעולות החייאה במצב אנוש".
חובש רפואת חירום במד"א מעוז ויברמן הוסיף: "כשהגענו למקום הובילו אותנו אל תוך הבית וראינו את הילד שוכב מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה שכללו עיסויים והנשמות, העלנו אותו לניידת הטיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים ברזילי תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".
מבית החולים ברזילי נמסר: "למרכז הרפואי ברזילי הובא ילד בן 6 שאיבד את ההכרה בביתו בנתיבות. למרות מאמצעי החייאה בביתו ובבית החולים, לצערינו, נקבע מותו של הילד".
מנהל בית החולים "ברזילי", פרופ' חזי לוי, ציין כי הוריו של הילד שנפטר היום היו מחוסנים וכי ילדי המשפחה החלימו מקורונה לפני כחודש." אנחנו בודקים את כל האפשרויות מה גרם לתחלואת החום, האם זה קשור לקורונה או שמא מדובר בהידבקות בזן אחר. נמשיך לבדוק".
מדוברות זק"א נמסר בשעות הערב: ,בהמשך לאירוע הטראגי של ילד כבן 6 תושב נתיבות שנמצא ללא רוח חיים וצוותי בית החולים בברזילי נאלצו לקבוע את מותו.
"בעבודה משותפת של צוותי המחלקה המשפטית של זק״א, משטרת נתיבות והפרקליטות ובהשתדלותו של רפ״ק הרב ראובן כמיל רב משטרת מחוז דרום. ובסיוע הרב אשר לנדא רב המכון לרפואה משפטית, בדקות האחרונות שוחרר הילד לקבורה ומועבר לקבורה עוד הלילה בית העלמין בנתיבות.
"צוותי זק״א עומדים לצד המשפחה ברגעיהם הקשים ומסייעים בכל הנדרש".
כל העדכונים - חדשות באר שבע והנגב