בכפר השיקומי "עדי נגב-נחלת ערן", בליבה של המועצה האזורית מרחבים, התקיים היום (ד') טקס פתיחת אשכול הגנים.
2 צפייה בגלריה
חנוכת אשכול הגנים ב'עדי נגב'
חנוכת אשכול הגנים ב'עדי נגב'
חנוכת אשכול הגנים ב'עדי נגב'
(צילום: דוברות שרד החינוך)

מדובר בבשורה גדולה לתושבי הדרום, שכן עם פתיחת האשכול צפויים להשתפר משמעותית השירותים החינוכיים לילדים עם מוגבלויות באזור. עד כה, רבים מתושבי הדרום הנדרשים לחינוך מיוחד, נאלצו להרחיק אל מרכז הארץ ולקבל את השירותים הנדרשים שם.
הטקס המרגש התקיים במעמד שר החינוך יואב קיש, יו"ר הכפר השיקומי ויו"ר הסוכנות היהודית האלוף (מיל') דורון אלמוג, ראש מועצת מרחבים שי חג'ג', מנכ"ל הכפר אבי וורצמן, התורמים ד"ר חיים ורבקה אמיר ואורחים נוספים.

2 צפייה בגלריה
 אשכול הגנים בכפר השיקומי 'עדי נגב-נחלת ערן'
 אשכול הגנים בכפר השיקומי 'עדי נגב-נחלת ערן'
אשכול הגנים בכפר השיקומי 'עדי נגב-נחלת ערן'
(צילום: עדי נגב-נחלת ערן)

מנכ"ל הכפר השיקומי, אבי וורצמן, הודה למשרד החינוך בראשות השר, יואב קיש וצוותו: "את השר אני מכיר עוד מימי כהונתי בכנסת. באופן אישי אני מעריך מאוד את עבודתו לטובת מערכת החינוך ובפרט למען הילדים המיוחדים שלנו. הרגישות שלך כלפיהם ראויה להערכה, רואים שהיא נובעת מעמקי נשמתך".
עוד הוסיף וורצמן: " הכל התחיל בביקור אחד ומיוחד בכפר יחד עם דורון. החיבור לילדים הרכים שלנו היה מידי. עיניים בורקות ליוו אותם לאורך הביקור והרצון להעניק לילדים את ההזדמנות להתפתח בער בהם. חיים ורבקה הם פטריוטים, אוהבי הארץ, אנשים עם לב רחב וחברים אמיתיים.

קראו גם:

"חיים, מנכ"ל ומייסד קבוצת Essence, רואה חשיבות בקידום תעסוקה הוגנת לאנשים עם מגבלה והעסקתם באופן מכבד ומקצועי. בכל שנה מיליוני מוצרים של Essence security and Essence smart Care מיוצרים בפלקסטרוניקס, את המוצרים מרכיבים עובדים מיוחדים המועסקים בבית היוצר – עדי אופקים, הם מתגברים על המגבלות ומשתלבים כעובדים יצרניים שווים בחברה, הם מגיעים יום-יום עם חיוך לעבודה כדי לנפץ כל אתגר שעומד בדרכם, בזכות שיתוף הפעולה המדהים שיש לנו עם מפעל פלקסטרוניקס. חיים ורבקה מסייעים לנו להפוך את חלומם של הילדים למציאות ולהשפיע על עתידם. המוטו שמוביל אותם הוא הצבת האדם במרכז".
שר החינוך, יואב קיש: "לבוא לכאן ולראות את הילדים והדרום חוזרים לבית ולמסגרות שלהם זו הרגשה מרוממת של תקומה מחודשת. משרד החינוך בראשותי, ימשיך לסייע, ככול שיידרש, והאזור ימשיך לפרוח".