חגיגות מוגזמות? בעיר ערד יציינו את חגיגות יום העצמאות הקרובות בשלוש הופעות יקרות במיוחד, שעלותן כמעט חצי מיליון שקלים, ובראשן - הופעה של הזמרת נועה קירל שרק היא לבדה תעלה 180 אלף שקל, לא כולל מע"מ.
3 צפייה בגלריה
נועה קירל - תמונת פייסבוק
נועה קירל - תמונת פייסבוק
נועה קירל
(צילום: קובי קואנקס)

שתי ההופעות הנוספות הן של הזמר דודו אהרון, שיקבל מהעירייה 130 אלף שקל (ללא מע"מ), ולהקת 'הג'ירפות', שתקבל את הסכום הצנוע ביותר, 100 אלף שקלים. ההתחייבות הכספית להופעות האלה ניתנה בימים האחרונים על ידי ראש העיר היוצא, עו"ד ניסן בן חמו, אולם מחליפו יאיר מעיין החליט לאשר את הסכומים.

3 צפייה בגלריה
ניסן בן חמו
ניסן בן חמו
ניסן בן חמו
(חיים הורנשטיין)

בן חמו הסביר בעמוד הפייסבוק שלו למה החליט לקיים את החגיגות על אף המלחמה והטרגדיות שפקדו את המדינה: "אין ספק שיום הזיכרון השנה יהיה קשה במיוחד, נתאבל ונחבק את משפחות הנופלים והחטופים. אך מצד שני עצם קיומה של המדינה הוא פלא ומהמשבר הגדול נצמח כעם ואומה.
"ולכן בערד השנה יופיעו על הבמה המרכזית: נועה קירל והג'ירפות וביום למחרת דודו אהרון בפארק יהושפט וגם השנה נחגוג ללא זיקוקים". הסכומים שישלמו תושבי ערד עבור ההופעות האלו, לא הופיעו בפוסט של בן חמו.

קראו גם:

האם החתימה של בן חמו, הראש היוצא, והתחייבותו לקיום סדרת ההופעות היקרות מחייבת את ראש העירייה הנבחר יאיר מעיין? מעיין מסר בתגובה ל'מיינט באר-שבע והנגב':" אישרתי למנהלת מחלקת האירועים לקיים את אירועי יום העצמאות עם כל האמנים. מאחל הצלחה לניסן בן חמו ומודה לו בשם כל תושבי העיר על תרומתו לעיר בשנים האחרונות".

3 צפייה בגלריה
יאיר מעיין ראש עיריית ערד
יאיר מעיין ראש עיריית ערד
יאיר מעיין ראש עיריית ערד
(צילום: שרון גבאי)

ואילו עו"ד ניסן בן חמו מסר בתגובה:"ראשית, אם אתה לא סוגר את יום העצמאות וסבב האמנים בינואר אז אין לך כלום. כתבתי, שהולך להיום יום זיכרון וערב יום הזיכרון אחד הקשים שידענו מעולם. אבל מצד שני, אני חושב שמגיע לתושבים ולעם ישראל לחגוג את עצם הקיום שלנו. יום העצמאות הוא אירוע לאומי, נכון, בסוף תמיד שואלים מה אתם חוגגים ויש חטופים, אבל אני חושב שנכון לעשות את ההפרדה, לחבק את משפחות החטופים כפי שפעלנו בחודשים האחרונים, אבל מצד שני, המצב רוח הלאומי הוא גם לא פחות חשוב, בסוף אם אין מוראל, אין חוסן".
אבל נכון להוציא כל כך הרבה על אמנים בימים אלה?
בן חמו: "תמיד זו דילמה. דרך אגב, תמיד היינו במספרים שפויים והקפדנו לא להשתולל, אבל אני חושב שעדיין בסוף חצי מיליון שקלים על יומיים של אירועים, בסוף זה לא אמן אחד אלא שלושה אמנים ואמנים בכירים. מגיע לתושבי ערד גם קצת נחת".
בעיר באר שבע, אגב, טרם הודיעו מה יהיו ההופעות של יום העצמאות הקרוב.