המשא ומתן הקואליציוני בין הסיעות הסתיים כאשר עובדה אחת כבר ברורה: לראש העירייה רוביק דנילוביץ' תהיה קואליציה מקיר לקיר, לאחר שכל הסיעות מבלי יוצא מן הכלל חתמו על שיתוף פעולה.
3 צפייה בגלריה
רוביק דנילוביץ' - תמונת פייסבוק
רוביק דנילוביץ' - תמונת פייסבוק
רוביק דנילוביץ'
(צילום: הרצל יוסף)

קדמו לחתימה ויכוחים ומחלוקות באשר לחלוקת התיקים, ונושאים שעדיין לא באו על פתרונם נדחו כדי למצוא את הנוסחה המתאימה בהמשך. זה לא ימנע מדנילוביץ' להציג את חברי הקואליציה שלו בישיבה החגיגית שתתקיים מחר (יום ד').
על פי ההסכם כך תהיה חלוקת התיקים והתפקידים: לראש העירייה יהיו 4 סגנים בשכר, כאשר הסגן החמישי בתואר בוטל.
ד"ר חפצי זוהר תמשיך להיות סגנית וממלא מקום ראש העירייה ומחזיקת תיק החינוך.

3 צפייה בגלריה
ד"ר חפצי זוהר
ד"ר חפצי זוהר
ד"ר חפצי זוהר
(צילום: הרצל יוסף)

שלומי נומה, שהיה מנכ"ל חברת תרבות הפנאי 'כיוונים', ימונה לסגן ראש העירייה ומחזיק תיק ההנדסה ויו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובניה. ד"ר זוהר ושלומי נומה הם מסיעת 'דרך חדשה', סיעתו של ראש העירייה.
לסגן ראש העירייה השלישי מונה אושרי אביכזר (ש"ס), שגם יהיה מחזיק תיק הרווחה, והסגן הרביעי לראש העירייה יהיה שמעון טובול מסיעת 'גשר' שיקבל גם את תיק איכות הסביבה.
סיעת ' חוזה חדש לבאר-שבעים' - רשימה ליברלית שרצה לראשונה בבחירות וזכתה להישג נכבד בשעה שקיבלה שני מנדטים, תקבל את תיק רישוי עסקים את תפקיד יו"ר הנהלת חברת ' יעדים' - חברה עירונית לפיתוח עסקים.

3 צפייה בגלריה
בניין עיריית באר שבע
בניין עיריית באר שבע
בניין עיריית באר שבע
(צילום: הרצל יוסף)

יתר הסיעות יקבלו תפקידים בחברות העירוניות ויושבי ראש ועדות.

קראו גם:

דנילוביץ' סיכם את המשא ומתן ובסופו החתימה על ההסכם הקואליציוני: "לכולם יש מקום של כבוד. בשעה טובה סיימנו את מלאכת הרכבת הקואליציה העירונית. כל הרשימות שנבחרו לייצג את הציבור יהיו שותפות בעשייה למען תושבי העיר.
"אני מביע הערכה גדולה מעומק ליבי, לכל ראשי הסיעות, לנבחרות ולנבחרים, על הרוח הטובה והרצון הכן לשתף פעולה למען העיר ותושביה. אתגרים גדולים עומדים בפתח, הן מקומיים והן לאומיים, יחד נוכל להם. בשם ה' נעשה ונצליח, אמן", דברי דנילוביץ'.