מתמודד על מקום בבית המחוקקים: אלמוג כהן, יו"ר הוועד להצלת הנגב וממייסדיו, הוצב במקום השביעי, שיתכן והוא אף מקום ריאלי, ברשימת הציונות הדתית לכנסת, כנציג של 'עוצמה יהודית' בראשות חבר כנסת איתמר בן גביר, זאת כחלק מהרשימה המאוחדת של הציונות הדתית בראשות חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ'.
1 צפייה בגלריה
מימין: אלמוג כהן, איתמר בן גביר
מימין: אלמוג כהן, איתמר בן גביר
מימין: אלמוג כהן, איתמר בן גביר
(צילום: הרצל יוסף, אבי מועלם)
"אני נרגש להצטרף לבשורה החדשה שמביא חבר הכנסת איתמר בן גביר לציבוריות הישראלית, בשורה של עמידה על כבודה של מדינת ישראל, על ביטחון אזרחי המדינה, על משילות ללא פשרות", אומר כהן, ומוסיף:"איתמר בן גביר הוא התקווה של הנגב, ואני מבטיח להיות יחד איתו שגריר נאמן ונחוש לפריפריה של ישראל".
קראו גם:
אלמוג כהן (35) נשוי ואב לשני ילדים והשלישי בדרך, נולד בבאר-שבע ומתגורר כיום באופקים. כהן הוא יוצא היחידות המיוחדות במשטרה ועוסק כיום בתחום הביטחון. בשנתיים האחרונות התפרסם אלמוג כהן כשהוא פועל למען המשילות בנגב וזכה לכינוי 'הלוחם מהנגב' בזכות נחישותו להפעיל לחץ על מקבלי ההחלטות להשביע את הביטחון לתושבים.
כהן הוא ממקימי 'סיירת בראל' ונציג הפריפריה, הוא הוצב במקום ריאלי ברשימה שעל פי הסקרים מנבאים לה עשרה מנדטים. בעקבות הצבתו של אלמוג כהן ברשימת הציונות הדתית לכנסת, מסר מנכ"ל 'בצלמו' שי גליק :"אני מברך את ידידי ואחי אלמוג כהן, אלמוג פעל רבות ביחד איתנו לקידום זכויות האדם של אזרחי ישראל, להגברת המשילות, לצנזור הצגות שנאה והסתה בבאר-שבע. בטוחני שבכנסת הוא ישמיע קול צלול ובטוח למען העם התורה והארץ".
ומה אומר עליו ראש סיעתו, חבר הכנסת איתמר בן גביר? "אלמוג הוא הנציג האותנטי של הפריפריה הישראלית - מסורתית. איש אכפתי מסור, פטריוט ישראלי לוחם בכל מאודו. בפעם הראשונה יהיה לנגב נציג אמתי בכנסת, שישמיע את הזעקה שלהם על הפקרת הנגב".
לעדכונים - חדשות באר שבע