תושב רהט (22) מואשם בגרימת מוות ברשלנות של ילד בן שש בתאונת דרכים, שאירעה לפני כארבעה חודשים.
1 צפייה בגלריה
נהג מרצדס מכונית יוקרה - תמונה מותאמת פייסבוק
נהג מרצדס מכונית יוקרה - תמונה מותאמת פייסבוק
לא ראה במצלמת הרכב את הילד
(צילום המחשה: shutterstock)
על פי כתב האישום, שהוגש בסוף השבוע שעבר לבית המשפט לתעבורה בבאר־שבע על ידי בא כוח הפרקליטות, עו"ד ואדים סיגל, עולה כי באחד הימים, בתחילת חודש אפריל האחרון, יצא הנאשם מבית אביו ברהט, נכנס לרכב כאשר סביב הרכב היתה קבוצת ילדים.
על פי הנטען בכתב האישום, החל הנאשם לנהוג ברכבו קדימה, לאחר מכן נסע לאחור ותוך כדי נסיעתו לאחור פגע עם רכבו בילד בן שש. הילד נפצע באורח קשה, נגרם לו דימום קשה באיברים הפנימיים והוא מת מפצעיו זמן קצר לאחר התאונה.
קראו גם:
"התאונה", כך צוין בכתב האישום, "על תוצאותיה הקטלניות, אירעה עקב רשלנותו של הנאשם שהתבטאה בכך שהנאשם נהג ברכבו ללא זהירות, בקלות ראש ומבלי שנקט באמצעי זהירות סבירים כלשהם שיהיה בהם למנוע את התאונה".
בד בבד עם הגשת כתב האישום ביקשה הפרקליטות מבית המשפט לפסול את רשיון הנהיגה של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.
בחקירתו הודה הנאשם במיוחס לו ואף שיחזר את התאונה הקטלנית. מבקשת הפרקליטות מבית המשפט לפסול את רשיון הנהיגה שלו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו עולה כי לנאשם יש חמש הרשעות תעבורה קודמות.
"אופן נהיגתו של המשיב", נאמר בבקשת הפרקליטות, "אשר נהג ברכב לאחור ברשלנות, כששדה ראייתו לאחור מוגבל, מבלי שנקט באמצעי זהירות כלשהם כדי למנוע את התאונה, למרות שעוד טרם התאונה יכול היה להבחין דרך מסך המצלמה וההקשבה להתרעת חיישני הנסיעה לאחור בקטין המנוח ששהה מאחורי רכבו יחד עם קבוצה של ילדים אחרים - יש בכל אלה כדי להוכיח כי המשך נהיגתו של המשיב תהווה סכנה ברורה לציבור המשתמשים בדרך".
לעדכונים - חדשות באר שבע