לאחר 55 ימים, הדיירת הכי בולטת העונה, דיאן שוורץ הודחה אמש (א') מבית האח הגדול. דיאן הודחה אמש באמצעות רעיון חדש של האח הגדול, הקרוסלה, כאשר בצד אחד ישבה דיאן ובצד השני ישב מתמודד חדש בשם דרור. בן זוגה בתכנית נתנאל פרץ בבכי לאחר שהודחה. כמו כן, במהלך שהותה בבית, כמה חברות ומותגים שעימם עבדה התנערו ממנה ומההתנהגות שלה.
4 צפייה בגלריה
המודחת השישית, דיאן שוורץ
המודחת השישית, דיאן שוורץ
המודחת השישית, דיאן שוורץ
(צילום מסך האח הגדול רשת 13)
כבר בתחילת העונה, התחברו דיאן ונתנאל והפכו לזוג הבולט של הבית. השניים לא נפרדו וחלק מהדיירים טענו כי הם לא מצליחים להכיר את נתנאל מאחר והם כל הזמן יחד. בהמשך התכנית, דיאן הספיקה להסתכסך עם מרבית הדיירים בתכנית. האירוע ששבר את השיא וגרר תגובות רבות ברשתות היה הריב עם הדיירים שחף רז וטליה עובדיה על התור לעישון סיגריה בתוך הבית. במקביל לריב בין נתנאל לשחף, גם טליה רבה עם דיאן ובר אחרי שאלה קראו לה "לחזור לשכונה".
בשיחה עם נתנאל לפני צאתה מבית האח הגדול אמרה כי "אולי זה הזמן שלנו ללכת". גם בשבוע האחרון פרץ ריב סוער והפעם בינה לבין חברתה הטובה, הדיירת בר כהן, לאחר שדיאן החליטה שלא להעניק לה מכתב מהבית במשימה האחרונה.
הריב בין השתיים פרץ לאחר שהאח הגדול שוחח עם הדיירים על תקציב הבית והקנסות. מאחר ובר קיבלה 3 קנסות, טענה דיאן כי היא לא תקבל סיגריות, למרות שכך סוכם בין הדיירים. "יושבת פה חושבת שהיא מנהלת את העניינים. תסתמי את הפה", אמרה לה בר. בתגובה ענתה לה דיאן בין היתר: "את בדיחה ואת אישה קטנה שלא יודעת לעמוד בהבטחות שלה ואני לא אסתום את הפה". לאחר שנרגעו הרוחות, בר ודיאן קיבלו אזהרה מהאח הגדול.
מאז הדחתה הרשת גועשת וכן קבוצות האח הגדול אף מגנות אותה. בין היתר נכתב: "ילדה מלאה ברוע", "אטומה ריגשית", "חולת נפש", "ילדה מפונקת" ועוד.
4 צפייה בגלריה
דיאן שוורץ
דיאן שוורץ
דיאן שוורץ
(מתוך האינסטגרם של dianschwartz_)
4 צפייה בגלריה
דיאן שוורץ
דיאן שוורץ
דיאן שוורץ
(מתוך האינסטגרם של dianschwartz_)
והיו גם כאלה שביקשו לרחם על דיאן: "רחמנות למרות הכל, מדובר בילדה בת 23 שיש לה הורים משפחה היא הודחה. נקסט. תפסיקו להעלות גרה", "לא אהבתי אותה ולא מגבה שום התנהגות שלה, אבל כואב לי על מה שהבחורה הזו הולכת לעבור מעכשיו לאף אחד זה לא מגיע לעבור לינץ ע״י מדינה שלמה".
4 צפייה בגלריה
דיאן שוורץ
דיאן שוורץ
דיאן שוורץ
(מתוך האינסטגרם של dianschwartz_)
גם דנה בן ארי יוצאת תכנית "אהבה חדשה", הגיבה להדחה בעמוד האינסטגרם שלה: "אין לי שום איחול רע בשבילה, ואני מקווה שגם לכם\ן. חושבת שטוב שהיא יצאה כי הנזק הוא בלתי הפיך. שתביט על עצמה באופן אובייקטיבי ותצטער על זה מעומק ליבה ותטפל בעצמה. אין טעם לאחל לה רע – אחרי הכל מדובר בתכנית בידור עם כל הכבוד".
כעת יהיה מעניין כיצד יתמודד נתנאל בבית האח הגדול ללא דיאן.