מהרגע שדיאן שוורץ, הדוגמנית הצעירה מקרית גת, נכנסה לבית "האח הגדול" היה ברור שלא מדובר בעוד דיירת סטנדרטית אלא בצעירה שתייצר הרבה עניין ואפילו בלגן. התפרצויות הזעם האחרונות של הצעירה עם הפנים התמימות לא עברו לאלפי צופים בגרון והרשתות החברתיות מלאות בפוסטים הקוראים להוציא אותה ואת בן זוגה נתנאל מהתוכנית.
1 צפייה בגלריה
דיאן שוורץ. "נמשיך לגבות אותה"
דיאן שוורץ. "נמשיך לגבות אותה"
דיאן שוורץ. "נמשיך לגבות אותה"
(צילום: מיכה לובטון)
השיא השלילי של דיאן ושל נתנאל נרשם בסוף השבוע האחרון כשהם נהגו בבריונות כלפי הדיירים שחף רז, יליד אשדוד, וטליה עובדיה. ההשתתפות של שוורץ בתוכנית הריאליטי הפופולרית עלולה לפגוע בקריירת הדוגמנות שהיא מטפחת. ההשתלחות חסרת הרסן של שוורץ ובן זוגה בתוכנית עוררה ביקורות קשות נגד ההפקה שנותנת יד לאלימות מילולית, לבריונות ולחרמות נגד דיירים אחרים בבית.
קראו גם:
בני משפחתה של שוורץ שנשארו בבית בקרית גת סופגים את עיקר האש והנאצות. בשבוע האחרון העלתה אמה של דיאן, אלה, פוסט בו פרסמה חלק מהתגובות הקשות והקללות של גולשים נגד בתה. אלה ניסתה לעורר קצת אמפטיה אצל הגולשים וציינה כי דיאן היא צעירה טובת לב, אך המראות הקשים מבית "האח הגדול" מדברים חזק יותר.
"בימים האחרונים הרשת מלאה בהודעות קשות ומלאות שנאה, קללות ואיומים על חייה של הבת שלי", היא כתבה. "אני לא מאחלת לאף אמא לקרוא את התגובות שקראתי. לא מגיע לאף אמא לקבל איחולי מוות לבת שלה, לשמוע שיש מי שמצטער שהיא לא היתה בשואה ושמחכים שתצא כבר מהבית כדי לדרוס אותה. לא דמיינתי שכזו אלימות תופנה לבת שלי שנכנסה לבית האח הגדול בטוחה וגאה בעצמה. במשך כל הילדות שלה היא עברה בין מדינות ובתי ספר כשהיינו בנסיעות מהעבודה ולמדה להכיל ולקבל אנשים חדשים. נמשיך לגבות את דיאן האהובה שלנו. מאחלת לכולנו סבלנות, סלחנות ואהבת חינם. תזכרו שיש לה משפחה".
"צר לי לבשר לך שיש לך ילדה שעושה חרמות על אנשים", כתבה אחת הגולשות. הגולשים כינו את דיאן בשמות גנאי וטענו כלפי האם כי לא חינכה את בתה. הקריאות להוצאתה של דיאן מבית "האח הגדול" הגיעו גם מדיירים לשעבר, אחד מהם הוא גילי מיילי: "לחשוב שאותי העיפו מהאח הגדול בגלל בריונות. מה שאני רואה היום זה בריונות. אנחנו קטנים בהתבטאויות שלנו לעומת נתנאל ודיאן".
שירי קניגסברג, המורה מאשקלון שפעילה למען תלמידים שעברו חרם, יצאה במתקפה נגד הפקת התוכנית וטענה כי היא נותנת במה לכאורה לחרמות.
לעומת המבקרים הקשוחים של דיאן יש לה גם לא מעט מעריצים שפתחו קבוצת פייסבוק בה הם מרימים לכוכבת השנויה במחלוקת. "דיאן כוכבת העונה, בלעדיה הכל משעמם", כתבה המעריצה ליז רוזנברג.