בשעה טובה: התלמידים ששהו בבידוד חזרו הבוקר (שישי) ללימודים בבית הספר התיכון מקיף טוביהו בבאר-שבע. התרגשות גדולה היתה כאשר צוות המורים ערך קבלת פנים לתלמידי כיתה ח'. המון חיוכים היו שם לאחר שבוע קשה שעברו וחוסר הוודאות בעקבות החשש מהידבקות בנגיף הקורונה.
2 צפייה בגלריה
חוזרים ללימודים בתיכון טוביהו
חוזרים ללימודים בתיכון טוביהו
חוזרים ללימודים בתיכון טוביהו
(צילום: פרטי)
"בהחלט התרגשות ותחושה מהולה בתקווה שכל זה כבר מאחורינו, ולאט לאט אנחנו חוזרים לשגרה. אני שמחה שהתלמידים שבו ללימודים", אמרה אחת מצוות החינוך של בית הספר. תלמידה שהיתה בבידוד והתייצבה ללימודים אמרה: "סוף סוף יוצאים מהבית, כיף לחזור לחברים ולחברות".
30 תלמידים וארבעה מאנשי הצוות החינוכי פגשו בתיירים מדרום קוריאה שחלקם מאוחר יותר התגלו כחולי קורונה. כולם בלי יוצא מן הכלל נשלחו לבידוד בו שהו שבוע ימים. בתחילת השבוע נרשמה ירידה דרסטית של תלמידים שהגיעו לבית הספר. רק 50 ילדים הגיעו ללמוד מתוך כ- 500 תלמידים.
אתמול (חמישי) כבר התייצבו מרבית הלמידים, 420 במספר, מה שמסמן כחזרה לשגרה. מנהלת בית הספר עופרה פרוינד, שעמדה בחזית ההתמודדות עם פרוץ סוגיית הקורונה והיתה בקשר עם כל הגורמים, כולל התלמידים בבידוד, שיתפה את תחושותיה האישיות: "לאתגרים הרבים שעומדים לפתחו של כל מנהל תיכון, נוסף לי 'אתגר הקורונה' שלא נלמד באף אחד מהשיעורים במסלול להכשרת מנהלים".
2 צפייה בגלריה
תיכון טוביהו, הבוקר
תיכון טוביהו, הבוקר
תיכון טוביהו, הבוקר
(צילום: פרטי)