בבאר־שבע נרשמו 131 דו"חות לנהגים שיכורים בשנת 2020 לעומת 394 דו"חות שנרשמו בעיר שנה קודם לכן. באר־שבע היא העיר השישית בכמות הדו"חות שחולקו בשנת 2020 לנוהגים בהשפעת אלכוהול, כאשר מקדימות אותה תל־אביב, חיפה, ירושלים, ראשון לציון ואילת.
1 צפייה בגלריה
בשנים האחרונות נרשמה ירידה משמעותית במספר הדו"חות שניתנו לנהגים שיכורים
בשנים האחרונות נרשמה ירידה משמעותית במספר הדו"חות שניתנו לנהגים שיכורים
נרשמה ירידה משמעותית במספר הדו"חות שניתנו לנהגים שיכורים
(צילום אילוסטרציה: שאטר סטוק)
מנתוני אגף התנועה של המשטרה, שהגיעו לידי עמותת "אור ירוק" לרגל ליל חגיגות השנה האזרחית החדשה, שחל הערב (יום שישי), עם תחילתה של השנה האזרחית החדשה, עולה כי לאורך שלוש השנים האחרונות נרשמה ירידה משמעותית במספר הדו"חות שניתנו בבירת הנגב על ידי המשטרה לנהגים שיכורים. בשנת 2018, למשל, עמד מספר הדו"חות בגין נהיגה תחת השפעת אלכוהול בבאר־שבע על 536, יותר מפי ארבע מאשר מספר הדו"חות שנרשמו אשתקד.
קראו גם:

"נהיגה בשכרות", ציין מנכ"ל עמותת "אור ירוק", ארז קיטה, "היא אחת מעבירות התנועה הקשות והחמורות שיש. נהג שותה אלכוהול ועולה על ההגה במודע. הירידה באכיפה במקביל למחסור בשוטרי תנועה ובניידות גורם לנהגים לא לחשוש מהמשטרה, כי הם לא מאמינים שייתפסו. נהגים שיכורים הם פצצה מתקתקת שחייבים לנטרל ולעצור לפני שהם מתיישבים בכיסא הנהג. המדינה חייבת להכריז מלחמת חורמה בנהגים השיכורים והמסוממים. יש להגביר את האכיפה לכל אורך השנה ולהוסיף ניידות ושוטרים. יש להחמיר בענישה, כך שנהג שייתפס שיכור על הכביש ישלם מחיר כבד כזה שימנע ממנו לסכן את החיים של כולנו".
כל העדכונים - חדשות באר שבע והנגב