תרגיל עוקץ: תושב באר שבע (26) נעצר ביום ראשון על ידי המשטרה בחשד שהתחזה לאדם אחר וזאת לאחר שנהג לפרסם ברשתות החברתיות השונות פריטים ומוצרים שונים למכירה, קיבל תמורה כספית עבורם, אך לא סיפק דבר בתמורה.
1 צפייה בגלריה
ניידת משטרה - תמונה מותאמת פייסבוק
ניידת משטרה - תמונה מותאמת פייסבוק
ניידת משטרה - תמונה מותאמת פייסבוק
(צילום המחשה: רועי אלמן)
אתמול, עם סיום החקירה הסמויה והמעבר לשלב הגלוי, עצרו חוקרי יחידת הונאה דרום את החשוד במעשה. על פי החשד, נהג החשוד לפרסם ברשתות החברתיות השונות מוצרים מגוונים למכיר כמו כרטיסים למשחקי כדורגל, חבילות נופש, וכלי רכב יד שנייה.
החשוד, כאמור, קיבל תמורה כספית עבור אותם מוצרים שהוצעו למכירה מבלי לספק לקורבנותיו, מה עוד שעל פי החשד הוא נהג תוך כדי פרסום המודעות למכירת המוצרים להתחזות לאדם אחר וגם ביצע רכישות בכרטיס אשראי של אחרים ללא ידיעתם.
הבוקר (יום שני) האריך שופט בית משפט השלום בבאר-שבע, רון סולקין, את מעצרו של החשוד בשבעה ימים, קרי עד יום ראשון הבא.
קראו גם:
במהלך הדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד, טען נציג המשטרה כי "מדובר בחשוד שהיא עבריין החוזר ומבצע עבירות בתחום ההונאה, כאשר הוא ביצע עשרות מקרים של הונאה.
בימים האחרונים הוא שוב מכה ושוב מבצע עבירות הונאה בקצב יומי. כנגד החשוד קיימים למעלה מ- 20 תיקים בפרקליטות ויש טיוטת כתב אישום מוכנה. החשוד נעצר וברשותו נתפס רכוש הקושר אותו לביצוע העבירות האחרונות".
מנגד טען עו"ד ליאור חיימוביץ, סניגורו של החשוד, כי "אני לא מבין מה זה שונה מחברות שמזמינים מהן מוצר והן לא שולחות. לדעתי, זה עניין אזרחי. לגבי כרטיסי האשראי התשתית לא חזקה מספיק. בנוסף לכך מדובר בחקירה שמתנהלת שלושה חודשים ומכל מקום, בהיעדר עבר פלילי, אבקש שישוחרר למעצר בית".
כאמור, השופט רון סולקין בהחלטתו להאריך את מעצרו של החשוד בשבעה ימים ציין כי "המדובר, על פי החשד, במי שפעל באופן סדרתי להונות נפגעים רבים, כשלא היתה כל כוונה לספק מוצר או שירות כלשהו מלכתחילה. מדובר, לכאורה, בעבריין מרמה ונוכלות, ששוחרר בעבר בערובה ושב לסורו. בנסיבות אלה, אין מנוס מהמשך מעצרו של החשוד".
כל העדכונים - חדשות באר שבע