תושבת באר־שבע, אשר עבדה כמטפלת בקשישים, הורשעה בסוף השבוע שעבר בביצוע עבירה של גניבה מאחת הקשישות שהיא עבדה אצלה בהיקף של יותר מ־10,000 שקל.
על פי כתב האישום, שהוגש לבית משפט השלום בבאר־שבע על ידי באת כוח הפרקליטות, עו"ד אנה שנייד, עולה כי בין החודשים אוקטובר־דצמבר 2019, בעת שעבדה כמטפלת בקשישים במסגרת חברת כוח אדם, גנבה הנאשמת מביתה של אחת הקשישות, אצלה היא עבדה, 19 המחאות ריקות, כשמתוכן היא השתמשה, כך על פי הנטען בכתב האישום, ב־18 המחאות בסכום כולל של 10,218 שקל כדי להעביר אליה את הכסף מחשבונה של הקשישה.
1 צפייה בגלריה
הנאשמת עשתה שימוש ב־18 המחאות שגנבה
הנאשמת עשתה שימוש ב־18 המחאות שגנבה
הנאשמת עשתה שימוש ב־18 המחאות שגנבה
( צילום אילוסטרציה: Shutterstock)
קראו גם:
לאחר שהוקרא בפניה כתב האישום, הודתה הנאשמת במיוחס לה בכתב האישום, שלא במסגרת הסדר טיעון.
על יסוד הודאתה של הנאשמת, הרשיעה אותה סגנית נשיא בית משפט השלום בבאר־שבע, השופטת ענת חולתא, בעבירות של גניבה, זיוף, שימוש במסמך מזויף וקבלת דבר במרמה.
בתוך כך ביקשה עו"ד הילה טל, באת כוחה של הנאשמת, מבית המשפט להפנות את מרשתה לקבלת תסקיר של שירות המבחן. באת כוח הפרקליטות ציינה, כי הפרקליטות לא תתנגד לתסקיר מבלי שיש בכך כדי להביע את עמדתה לעונש. בהחלטתה קבעה השופטת ענת חולתא, כי על שירות המבחן להגיש את התסקיר עד ל־27 ביוני הקרוב וכי עם קבלת התסקיר הוא יועבר לעיון באי כוח הצדדים. בעקבות זאת גם קבעה השופטת את שלב הטיעונים לעונש ל־11 ביולי הקרוב.
כל העדכונים - חדשות באר שבע והנגב