פרקליטות המדינה הגישה היום (א') לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד בוריס גולובוביץ (63) מבאר שבע, לאחר שבעת שהיה שיכור היה מעורב בתאונה בה נהרג רוכב האופנוע איתן יעקובוב ז"ל, שסיפור חייו נחשף ב'מיינט באר שבע והנגב'.
2 צפייה בגלריה
איתן יעקובוב ז"ל
איתן יעקובוב ז"ל
איתן יעקובוב ז"ל
(צילום: פרטי)

לפי כתב האישום שהגיש עו"ד ואדים סיגל מפרקליטות מחוז דרום, בשעות הלילה לפני כשבוע, נהג גולובוביץ ברחובות באר שבע כשהוא שיכור. באותו זמן, רכב איתן יעקובוב, בן 25, ששימש כסייר ביטחון של העירייה על אופנוע בנתיב הנגדי.
במהלך הנסיעה, סטה גולובוביץ עם רכבו למסלול הנגדי, חסם את מסלול הנהיגה של האופנוע והתנגש בו חזיתית. כתוצאה מההתנגשות, הוטח יעקובוב באוויר ונפל על הכביש. הוא נחבל קשות ופונה לבית חולים, שם נקבע מותו.
בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציין עו"ד סיגל: "מסוכנותו של המשיב נובעת ממעשיו, כאשר למרות היותו שיכור עקב צריכת האלכוהול הוא נהג ברכבו בכביש עירוני, סטה עמו מנתיב נסיעתו בצורה מסוכנת, וגרם לתאונה חזיתית בה מצא את מותו סייר הביטחון של עיריית באר שבע. מסוכנותו של המשיב גוברת לאור הכחשתו את צריכת האלכוהול בכמות התואמת את ריכוז האלכוהול הגבוה שנמצא בגופו לאחר התאונה".
לגולובוביץ יוחסו עבירות של המתה בקלות דעת ונהיגה בשכרות.

2 צפייה בגלריה
יעקובוב עם הורי האומנה איילה וצפריר אושפיז
יעקובוב עם הורי האומנה איילה וצפריר אושפיז
איתן יעקובוב ז"ל עם הורי האומנה איילה וצפריר אושפיז
(צילום פרטי)

"אין לנו מקום להכיל את המחשבות על הנהג הפוגע", אמרו ל'מיינט באר שבע' הנגב איילה וצפריר אושפיז, משפחתו האומנת של איתן יעקובוב ז"ל, בעקבות הגשת כתב האישום היום.
לדבריהם, "אנחנו מאחלים לנהג הפוגע שיהיה הרבה זמן מאחורי הסורגים. מבחינתנו, אדם שיושב מאחורי ההגה כשהוא שיכור כלוט, מדובר כאן ברצח ולא בהמתה בקלות דעת. הוא צריך לשלם על מעשהו, כשהוא גדע את חייו של אדם צעיר, ולהיענש בכל חומרת הדין.

קראו גם:

"אנחנו עדיין לא מעכלים את מותו של איתן, שרכב באותו לילה על אופנועו בזהירות במסגרת משמרתו בסיירת הביטחון העירונית בבאר שבע ואת העובדה שאדם פושע לקח את חייו".