תשע שנות מאסר בפועל נגזרו בשבוע שעבר על אב (41), תושב אזור הדרום, לאחר שהורשע בביצוע מעשי סדום, מעשים מגונים ובתקיפת בתו כשזו היתה בת 9-11.
1 צפייה בגלריה
אלימות ילדים
אלימות ילדים
המשיך במעשים גם כשהתגנדה להם
(צילום אילוסטרציה: ShutterStock)
קראו גם:
על פי כתב האישום המתוקן, שהוגש לבית המשפט המחוזי בבאר-שבע במסגרת הסדר טיעון בין הצדדים, נהג האב הנאשם במהלך השנים 2015-2017 לבצע בבתו עבירות מין שונות וכן נהג להראות לה סרטים פורנוגרפיים, בהם נראו דמויות של קטינות המקיימות יחסי מין עם מבוגרים. בכתב האישום נטען, כי באחת הפעמים, בשעת ערב, שכבה בהילדה במיטתה, האב נכנס לחדרה על מנת לספר לה סיפור לפני השינה ונשכב במיטה בצמוד אליה. הבת, כך על פי הנטען בכתב האישום, סיפרה לאביה על ילד מכיתתה שהיא מחבבת, והאב אמר לה שהיא תצטרך בעתיד לקיים יחסי מין ולעשות סקס, ולכן כבר עתה הוא ילמד אותה כיצד לעשות זאת, ואז החל להדגים את דבריו.
על פי כתב האישום, נהג האב הנאשם לשכב עירום ליד בתו ולהדגים על גופה תנוחות מין שונות ובחלק מהמקרים, כאמור, אף נהג להראות לה סרטים פורנוגרפיים והמשיך במעשיו גם כשבתו התנגדה להם. כתב האישום גם מייחס לאב הנאשם עבירת מין נוספת, לפיה באחת הפעמים הוא נכנס לחדר של בתו בשעת לילה כשהוא צופה במכשיר הטלפון הנייד שלו בסרט פורנוגרפי וביקש מבתו לבצע אקט דומה.
במסגרת תסקיר של שירות המבחן שלל האב הנאשם משיכה מינית לבתו וטען כי בעת ביצוע העבירות הוא היה תחת השפעת סמים והטיל חלק מהאחריות לכך על אשתו, שלטענתו לא מילאה באותה עת את צרכיו המיניים והרגשיים. בשיח עם שירות המבחן הוא הביע את צערו על מעשיו ועל כך שפגע בבתו. חוות דעת פסיכיאטרית קבעה כי הנאשם אחראי למעשיו וכי הוא כשיר לעמוד לדין.
בשלב הטיעונים לעונש ציינה באת כוח הפרקליטות, עו"ד אדווה וייצגן, כי "חומרת המעשים שביצע הנאשם במתלוננת מדברת בעד עצמה וכי יש במעשים הללו חומרה יתרה בכך שבוצעו בידי אביה מולידה של המתלוננת, שבמקום לגונן עליה הוא פגע בה פגיעה קשה".
עו"ד שמעון אמיר, בא כוחו של האב הנאשם, טען כי "אין מחלוקת באשר לחומרת העבירות בהן הורשע הנאשם וכי הנאשם מצטער ומתחרט, לא מסתתר מאחורי השימוש בסמים ונוטל אחריות מלאה על ביצוע העבירות. בעניינו של הנאשם תהליך ההכרה היה מהיר והיה חשוב לו לסיים את ההליך המשפטי מבלי שהמתלוננת תצטרך להעיד והכל ממקום של נטילת אחריות".
בגזר הדין קבעו שופטי בית המשפט המחוזי בבאר-שבע, יעל רז-לוי, גילת שלו ואהרון משניות, כי "הנאשם שבפנינו הורשע בשורה ארוכה של עבירות מין שביצע כלפי בתו המתלוננת עוד מעת היותה רכה בשנים, ילדה בכיתה ד', ובמשך שנתיים תמימות שבהן אט אט, כשהמעשים הולכים ומסלימים, הפך אותה לכלי לסיפוק צרכיו המיניים, תוך שהוא מנצל את היותו דמות מאד משמעותית בחייה, שאותו היא אהבה ובו בטחה, והוא גמל לה רע תחת טובה".
בסופו של דבר גזרו השופטים על האב הנאשם תשע שנות מאסר בפועל ופיצוי לבתו בסך של 140 אלף שקל.
כל העדכונים - חדשות באר שבע