מאות אנשים ליוו הערב למנוחות עולמים את דוריס יחבס ז"ל בת 49 במושב גילת שבמועצה האזורית מרחבים. יחבס נרצחה בדקירות סכין כשמחבל תקף אותה בפיגוע אתמול (ג') בבאר-שבע.
1 צפייה בגלריה
לווית דוריס יחבס ז"ל
לווית דוריס יחבס ז"ל
לווית דוריס יחבס ז"ל
(צילום: הרצל יוסף)
בני המשפחה בעלה ושלושת ילדיה סירבו להיפרד מיקירתם בבכי קורע לב, אחותה של המנוחה, דינה אוזן, נפרדה מאחותה, "אנחנו שבורים לרסיסים, את טובת הלב, אישה מדהימה שכולם אהבו".
אנשים סיפרו על האישה דוריס יחבס שתמיד ידעה לגשר בין אנשים, ללכד את המשפחה ולדאוג להוריה "כל בוקר היתה שולחת ברכת בוקר טוב לכולם האישה קשה להאמין שהאוהבה שלנו לא איתנו, קשה להאמין", סיפרו חברותיה.
קראו עוד >>>
את הממשלה ייצג השר לביטחון הפנים עומר בר לב, שדבריו הופרעו מידי פעם על ידי הקהל, והאשימו אותו ואת חבריו לממשלה באוזלת יד נגד הטרור. "תיקח את זר הפרחים שהנחת זה של מחמוד עבאס", הטיחו בו.
למרות קול המחאות הגובר השר בר לב ספד למנוחה ואמר: "זה רגע קשה למשפחה, רגע קשה לכל מדינת ישראל, רגע אחרי שקרה אתמול, אירוע טרור רצחני על ידי רוצח שפל, שרצח אנשים ונשים, באקראי, את מי שהוא פגש בדרך, רק בגלל השנאה, רק השנאה שבערה בו, בגלל זה הוא עשה את הפשע הנתעב הזה".
בהמשך נאומו השר בר לב עורר מהומה כשאמר:" אנחנו לא נשקוט עד שהפשע והפושע והטרוריסט הזה יגיע לכלא וישפט בכל חומרת הדין".
אנשים בקהל תהו "מה הוא לא מעודכן, המחבל חוסל". הכרוז ביקש מהקהל לכבד את המנוחה ולשמור על איפוק.
בהמשך אמר בל לב: "לא נשקוט עד שכל הטרוריסטים והמחבלים שרוצים לפגוע בנו, רק בגלל שאנחנו ישראלים, זו הדרך היחידה שאפשר וצריך להתמודד עם הטרור הרצחני, טרור נפשע, אנחנו נמגר את הטרוריסטים". גיסה של דוריס יחבס ז"ל, אלי פרז, התפרץ לעבר השר והביע את מחאתו:"דוריס נרצחה בגלל שהיא יהודיה, תגיד שהיא נרצחה בהיותה יהודיה".
לכל העדכונים - חדשות באר שבע והנגב