אחד הרגעים היותר דרמטיים במהלך הפיגוע אתמול בבאר שבע היה כאשר ישראל אוזן, פראמדיק של מד"א, זיהה כי במהלך האירוע הוא מטפל בדודתו, דוריס יחבס ז"ל, שנדקרה למוות על ידי המחבל.
1 צפייה בגלריה
דוריס יחבס ז"ל
דוריס יחבס ז"ל
דוריס יחבס ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)
קראו גם:
"נקראנו לאירוע שהתרחש באזור מרכז הקניות 'ביג' בבאר שבע", שיחזר היום (יום רביעי) אוזן. "הגענו לאישה ששכבה מול חנות הבגדים. היא היתה מכוסה בבד שחור. הורדנו מעליה את הבד כדי להתחיל בטיפול. מהר מאד הבנו שהיא ללא דופק וללא נשימה. בשלב הזה לא זיהיתי אותה כמישהי שאני מכיר. אחרי שחיברנו אותה למוניטור והורדתי מעליה את המסכה, הסתכלתי עליה טוב טוב וקלטתי שזו הדודה שלי, דוריס, האחות של אמא שלי. באותו הזמן בעלה, הדוד שלי, צעק לעברי - איפה דוריס? איפה דוריס? הבנתי שאני חייב להרחיק אותו מהזירה ובלמתי אותו מלהתקרב למקום".
איזו דודה היא הייתה?
אוזן: "דוריס היתה עמוד התווך של המשפחה. היא היתה אישה שמחה שדאגה לכולם. היא זכרה את תאריכי הלידה של בני המשפחה. היא התייעצה איתי גם בנושאים רפואיים וגם בנושאים אחרים. לצערי, אתמול עמדתי מול הגופה שלה ואמרתי לה: 'דוריס, הפעם אני לא יכול לעזור לך' ונאלצנו לקבוע את מותה במקום".
דוריס יחבס (49), תושבת מושב גילת, הניחה אחריה הורים, אחים ואחיות, בעל ושלושה ילדים. הלוויתה תתקיים היום בשעה 16:00 בבית העלמין במושב גילת.
כל העדכונים - חדשות באר שבע והנגב
להצטרפות לקבוצת העדכונים של mynet באר שבע והנגב >>> לחצו כאן