בצל הפיגוע המזעזע שהתרחש בבאר שבע, הבוקר (רביעי) התקיים במועצה האזורית רמת הנגב מפגש מיוחד של ראשי הרשויות בנגב, אשר תוכנן מראש, ונועד במטרה לייצר שיתופי פעולה בין זרועות הביטחון לרשויות המקומיות, בכדי להיערך לתקופת החגים והרמדאן.
המפגש נערך בהשתתפות אלוף מפקד מחוז דרום במשטרה ניצב פרץ עמר וסגל הפיקוד, ראש המועצה האזורית רמת הנגב ערן דורון, ראש עיריית דימונה בני ביטון, ראש המועצה האזורית ליקיה אחמד אל-אסד, ראש המועצה המקומית כספייה עו"ד עבד אלעזיז נסאסרה וראש המועצה המקומית ערערה בנגב נאיף אבו עראר.
1 צפייה בגלריה
פגישת ראשי הרשויות בנגב בעקבות הפיגוע
פגישת ראשי הרשויות בנגב בעקבות הפיגוע
פגישת ראשי הרשויות בנגב בעקבות הפיגוע
(צילום: מועצת רמת נגב)
קראו גם:
מפקד מחוז דרום, ניצב פרץ עמר הביעת צער על האובדן של ארבעת המשפחות ואמר: "כלל ראשי הרשויות הביעו נכונות ליצור שגרה משותפת, לפעול כנגד גורמי קיצון ולאפשר לגורמי הביטחון לפעול כנגד גורמים פליליים וביטחוניים".
ראש המועצה האזורית, רמת הנגב, ערן דורון, הוסיף: " לצד הוקעה חד משמעית שנשמעה פה היום, יש לפעול יחד למנוע מגורמי קיצון החותרים נגד המדינה להשפיע ולפעול במרחב, ולהגביר הן את האכיפה והן את ההסברה והחינוך בתוך בתי הספר. זהו אינטרס של כולנו לפעול ביחד לפיתוח ושגשוג האזור כולו ולשמירה על השקט והביטחון של התושבים שלנו".
במקביל הורה היום מנכ"ל קבוצת האבטחה צוות 3, ניר גלבוע, לתגבר את מערך הסיורים בעיר באר שבע בימים הקרובים. תגבור הכוחות יבוא לידי ביטוי בהוספת כוח אדם למוקד המבצעי הרואה של צוות 3, בתגבור סיירים ובנוכחות רבה יותר של ניידות סיור בריכוזי אוכלוסייה, שיסיירו במרחב הציבורי, בשכונות ובקרבת מתחמים מסחריים. "ניידות הסיור ייפרסו בריכוזי אוכלוסייה בעיר על מנת להחזיר את תחושת הביטחון של התושבים", אמר.
כל העדכונים - חדשות באר שבע והנגב
להצטרפות לקבוצת העדכונים של mynet באר שבע והנגב >>> לחצו כאן