הסערה במצפה רמון סביב תליית שלטים וכרזות ,כחלק מהמאבק הציבורי למען השבתם של החטופות והחטופים הביתה, לא נרגעת.
1 צפייה בגלריה
השלטים שנתלשו במצפה רמון
השלטים שנתלשו במצפה רמון
השלטים שנתלשו במצפה רמון
(צילום: עזרי קידר)

הלילה , בין חמישי לשישי, השחיתו אלמונים את הכרזה שתלו פעילי המאבק המקומיים למען שחרורם המיידי של החטופות והחטופים על גדר הבריכה הציבורית במצפה רמון. חלק מתמונות החטופים נתלשו ונקרעו וכן הושלכו אל הריצפה.
פעילי המאבק ציינו הבוקר, כי זו לא הפעם הראשונה שכרזות ושלטים למען שחרור החטופים והחטופות הוסרו או הושחתו בתקופה האחרונה ברחבי מצפה רמון. כזכור, בתחילת השבוע הודיעה המועצה המקומית של מצפה רמון, כי "מקומם של תליית שלטים במרחב הציבורי הוא לוחות המודעות בלבד. לא נאפשר תלייתם בכל מקום אחר. הם יוסרו באופן מיידי והתולה יחויב בקנס".
אחד הפעילים אף סיפר הבוקר, כי אותה כרזה שהושחתה הלילה נתלתה על ידי אנשי המועצה המקומית לאחר שיום קודם לכן הם הסירו אותה ולאחר מכן הם השיבו אותה למקומה.
"זה מעשה חריג וחמור מבחינה מוסרית-ערכית", אמר הבוקר (יום שישי) ל'מיינט באר-שבע והנגב' עזרי קידר, מנכ"ל עמותת קשת במצפה רמון, "כאשר ראש המועצה מייצר אווירה של ונדליזם וזילות במאבק לשחרור החטופים, אז זו התוצאה. צו השעה הוא לתלות שלטים וכרזות למען שחרורם של החטופות והחטופים ולא לוותר".
לדברי רז גלוזמן, מתולי השלטים ויוזמי מצעד הגאווה , שמתקיים בשעה זו במצפה רמון, "בכל פעם מחדש מוכיחים לנו שאין קווים אדומים. השנאה וההסתה כלפי כל מי שמייצג חופש, דמוקרטיה ושוויון עולה מדרגה בהשחתה ברוטלית ומכוערת של תמונות החטופים, שראוי היה שיהיו קונצנזוס. אני קורא לכל מי שערכי חופש ושוויון חשובים לו, להגיע ולצעוד איתנו היום במצעד הגאווה של מצפה רמון".
מצעד הגאווה היום במצפה רמון יעמוד בסימן הקריאה לשחרורם המיידי של החטופים והחטופות הנמצאים בשבי החמאס.

קראו גם:

במועצה המקומית הבהירו: "מדובר בוונדליזם, העברנו את כל החומרים בנושא לטיפול המשטרה".