אחד השחקנים היותר מסקרנים שהגיעו לאימוני השבוע האחרון בהפועל באר-שבע הוא אילון אלמוג, שמתאושש מפציעה לא פשוטה וערך אימוני ריצה בצד המגרש בנפרד משאר השחקנים.
1 צפייה בגלריה
אילון אלמוג
אילון אלמוג
אילון אלמוג
(צילום: עוז מועלם)

אלמוג (25) בקושי הספיק להותיר חותם בהפועל באר־שבע לפני שנפצע ברצועה הצולבת בתחילת חודש ינואר. הוא הגיע לבירת הנגב בחלון ההעברות של חודש ספטמבר הקודם בעסקה שעלתה למועדון 600 אלף דולר. אלמוג חתם על חוזה לארבע שנים עם אופציה לשני הצדדים לצאת ממנו לאחר כשנתיים.
המשמעות היא שבמועדון מייחלים מאוד לעונה טובה של אלמוג, אחרת ההשקעה הגדולה בו או לפחות חלק משמעותי ממנה, עלולה לרדת לטמיון.
אלמוג הגיע לבאר־שבע אחרי שאת עונת 22'/23' פתח בהארטברג האוסטרית. בחורף הוא חזר למכבי תל־אביב ולא הצליח למצוא מקום קבוע בהרכב. את העונה שלאחר מכן פתח במכבי, אבל שוב לא קיבל מספיק דקות משחק ואז עבר לבאר־שבע.
ההגעה שלו לקבוצה הצליחה לעורר את האוהדים, שבנו עליו לשדרג את החלק הקדמי. מתוך המצוקה בהתקפה, אליניב ברדה ניסה תחילה לשבץ אותו בעמדת החלוץ המרכזי, אבל מהר מאוד הבינו בצוות המקצועי שאלמוג הוא לא 9 קלאסי ויכול לתרום יותר מעמדת הכנף.
אחרי כמה הופעות בודדות, אלמוג נפצע בצורה קשה דווקא במשחק נגד מכבי. הוא הספיק לכבוש שער בודד לפני כן וכעת הוא נמצא לפני עונת הקאמבק שלו, שכנראה תקבע איך תיראה המשך הקריירה שלו.
"קוז'וך יצטרך למצוא לו את המקום המתאים וגם לתת לו המון ביטחון", אומרים במועדון. "שחקן שחוזר מפציעה חייב לשחק בידיעה שמאמינים בו, יש פה מורכבות מנטלית מעבר לצד המקצועי. זה יאפשר לו לשחק בצורה טובה יותר".

קראו גם:

אלמוג נותח ברצועה הצולבת בתחילת חודש ינואר. לדבריו, "קצב ההחלמה שלי בסדר. אני מרגיש טוב ועובד צמוד לצוות הרפואי של המועדון. אם הדברים יסתדרו יכול להיות שאוכל לשחק כבר בפתיחת העונה או ממש במחזורים שלאחר מכן".
איך זה מרגיש לחזור לאימוני ריצה אחרי תקופה ארוכה בחוץ?
"מדהים. כל כך רציתי להיות חלק מקבוצת המתאמנים, זה בער בי, ואני מאמין שגם זה יקרה עוד מעט".
חושב על החזרה למגרשים?
"חושב וחולם לשמח את האוהדים בטרנר. אני מרגיש חובה גדולה להחזיר לאוהדים של באר־שבע על התמיכה שהם נותנים לי כל הזמן. אני יודע כמה האוהדים רצו שאצליח כאן, אבל לצערי, הפציעה קטעה את הרצונות שלהם ושלי. הרצון לגרום להם רגעי אושר נשאר אצלי עמוק בלב".