מעלים את המודעות לסכנות שבאלרגיית ילדים: בתי ספר בבאר-שבע הציבו שלטים בשער הכניסה המזהירים כי "בבית ספרנו לומדים תלמידים אלרגיים" וכי יש להימנע מלהסתובב בשטח בית הספר עם חטיפים ומאכלים מסוימים.
2 צפייה בגלריה
הרופאים הצילו את חייו
הרופאים הצילו את חייו
לסייע לילדים האלרגיים
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
קראו גם:
מותה של אושר דרעי ז"ל, צעירה מחצור הגלילית שקיבלה בטעות קינוח חלבי ונפטרה מתגובה אלרגית, הדליק נורה אדומה וחייב להגביר את המודעות והסכנות הנשקפות לילדים אלרגיים. בעקבות כך החליטו לפעול בבירת הנגב.
לדוגמא: בבית הספר התיכון מקיף א' הוצב שלט המתריע בפני באי המוסד החינוכי, שלא להסתובב עם חטיפים ומאכלים המכילים שומשום, חלב, אגוזים, שקדים ובוטנים. "עזרתכם והתחשבותכם יכולה למנוע סכנת חיים", נאמר בשלט ההסברה.
2 צפייה בגלריה
השלט שהוצב במקיף א'
השלט שהוצב במקיף א'
השלט שהוצב במקיף א'
(צילום: פרטי)
גם באופקים מעלים את המודעות בנושא. בפגישה שהתקיימה בתחילת השבוע בהשתתפות ראש העירייה איציק דנינו, וצוותי חינוך והורים לילדים עם אלרגיות מכל הסוגים, הוחלט כי העירייה תציב בגני השעשועים שברחבי העיר ובכל גן וכיתה בהם יש ילד או ילדים אלרגיים למזון, שילוט והסברה בנושא, זאת בהמשך למזרקי 'אפיפן' אשר הוצבו לפני כשבועיים בכל מסגרות החינוך.
"מותה של אושר דרעי ז"ל אשר נפטרה כתוצאה מתגובה אלרגית לחלב, זעזע את כל המדינה", אמר ראש העירייה איציק דנינו, "בעקבות זאת החלטנו כאן באופקים להעלות הילוך בכל הקשור למודעות לנושא הסכנות בארלגיית ילדים בכלל ובמערכת החינוך בפרט, ולחבק את הילדים האלרגיים", אמר דנינו שיצא בקריאה לציבור להתחשב באותם ילדים אלרגיים ולא לסכן אותם.
כל העדכונים - חדשות באר שבע והנגב