"זו היתה יכולה להיות אני, האמא שמחכה לטלפון, שליבה נקרע בתפילה, זו היתה יכולה להיות אני שמחפשת את בנה מרחוק, בין ההמונים, ערב שהחל בקדושה קיבל תפנית מכאיבה, הבן החייל שלנו לאחר שבוע מורכב באוגדת עזה, החליט לעלות לציונו של רבי שמעון", כך בפוסט מרגש שפרסמה מתארת ציפי הרפנס את המתח כשהקשר עם בנה נותק.
1 צפייה בגלריה
שעות של חרדה. ציפי הרפנס
שעות של חרדה. ציפי הרפנס
שעות של חרדה. ציפי הרפנס
(צילום: איחוד הצלה, פרטי)
שעות של חרדה ודאגה עברו על משפחת הרפנס מבאר שבע, בנם מנחם בן 20 חייל באוגדת עזה, שהה בהילולה של הרשב"י במירון ובשל קריסת קווי הטלפונים, בזמן האסון, הקשר עימו נותק.
קראו גם:
אימו, ציפי הרפנס, מנהלת בית הספר התיכון אמי"ת טכנולוגי, שהדליקה את המשואה ערב יום העצמאות ה 73 למדינת ישראל, מספרת על אותן שעות: "הזמן עצר מלכת, המחשבות הפליגו מהגרוע ביותר אל הטוב ביותר, לא הצלחנו ליצור קשר טלפוני", סיפרה הבוקר (ראשון) ל"מיינט באר-שבע והנגב".
כשהדאגות והחששות גברו, יצא אחד מבני המשפחה כדי לאתר את מנחם, "אחי הצעיר יצא מדימונה כדי לנסות לאתר את מנחם בין הפצועים, ככל שהזמן עבר קלטנו את גודל האסון והחשדות גברו".
למרבה המזל, ליל החרדה הסתיים בבשורה טובה כאשר הבן הצליח ליצור קשר עם הוריו.
"סמכנו על כוחות הביטחון ועל היכולת של מנחם לתפקד במצבי לחץ בייחוד לאור תפקידו באוגדה", סיפרה האם. "החייל שלי הגיע הביתה, קיבל ברכה מאבי הרב שמחה פרוכטר, ברוך הגומל ונתן צדקה".
הרפנס מבקשת לציין כי "לאורך כל הזמן התרכזנו בחשיבה חיובית ובניסיון לעזור למעגלים הקרובים ולהיערך לטוב ולמוטב", הרפנס גם הודתה לצוותי בית הספר לתלמידים ולהורים שליוו אותה וחיזקו אותה.
לעדכונים - חדשות באר שבע