תמונתה של חיילת מילואים בערד הושחתה בקמפיין העירייה להוקרת חיילי המילואים. ראש העירייה: "אנשים חשוכים". חיילת המילואים אור לב: "מישהו חשב שלא מגיע לי להיות שם כי אני אישה".
1 צפייה בגלריה
שלט החוצות שהושחת בערד
שלט החוצות שהושחת בערד
שלט החוצות שהושחת בערד
(צילום: פרטי)
זעם בערד על השחתת תמונתה של חיילת מילואים שתמונתה בשלטי חוצות הושחתה. במסגרת חודש ההוקרה לחיילי המילואים פרסמה עיריית ערד תמונות של חיילי מילואים תושבי העיר כהוקרה על שירותם ועידוד ותמיכה למערך המילואים בצה"ל.
בין חיילי המילואים הגברים, פורסמה גם תמונתה של אור לב בת 25 חיילת מילואים שמשרתת בגאווה בפיקוד העורף. אלא שמישהו לא אהב את הרעיון שאישה תככב בקמפיין לצד הגברים ופשוט השחית את תמונת הראש שלה ותלש את השלט.
האירוע הזה גרם לסערה בערד, כאשר רבים הביעו תמיכה באור לב וחיזקו אותה והגיבו במילים בוטות: "בושה, לאנשים האלה אין מקום בערד".
קראו גם:
אור לב מספרת, כי התבקשה במסגרת קמפיין ההוקרה להשתתף ולמרות המבוכה "עשיתי זאת באהבה ובגאווה", היא מספרת. "התמונה שלי נתלתה לצד תמונותיהם של חבריי המילואימניקים על לוחות המודעות בעיר, אבל כנראה שמישהו חושב שלא מגיע לי להיות שם, ותלש את הפרצוף שלי.
מנחשים למה הוא עשה לי את זה?", שואלת אור לב, ומשיבה: "כי אני אישה. עד היום האמנתי שאנו חיים חיים באחווה ודו קיום", אומרת לב, "ושהצלחנו להתגבר על האירועים שהיו בעיר. כעת אני מבינה שזזו יריקה בפרצופה של המדינה ולא רק בפרצופי שלי", ועוד הוסיפה: "והכי חמור בפרצופן של הנשים בפרט".
ראש העירייה, עו"ד ניסן בן חמו, גינה בחריפות את אירוע השחתת תמונתה של אור, חיילת שתורמת למדינה ועושה זאת בגאווה רבה, וכינה אותם "אלמונים חשוכים".
בן חמו הנחה את עובדי העירייה לפרסם מחדש את תמונתה של אור לב על כל לוחות המודעות, ואף הזמין באנר ענק שיתנוסס בגאון בשלט הכניסה לעיר "עם תמונתה של אור המקסימה".