הגיע לבית סבתו והרג את בן דודו: כך עולה מכתב אישום חמור שהוגש היום (חמישי) באמצעות עו"ד דבורה מזור, לבית המשפט נגד מאור דדון, בן 28 מנתיבות.
1 צפייה בגלריה
זירת הרצח בנתיבות
זירת הרצח בנתיבות
זירת הרצח בנתיבות
(צילום: דוברות המשטרה)
קראו גם:
לפי כתב האישום, במועד הרלוונטי התגורר המנוח בבית עם סבתו. בתאריך 23.3.21, בשעות הבוקר, כאשר הסבתא יצאה מהבית, הגיע הנאשם לביתה. בנסיבות שאינן ידועות, החל הנאשם להכות, לחתוך ולדקור את המנוח באמצעות סכין בפלג גופו העליון.
בשלב מסוים, נמלט המנוח אל החצר האחורית, נפל והתמוטט מתחת לסככה כשהוא שכוב על גבו, ודם רב ניגר ממנו. בעוד המנוח מוטל על גבו, ניגש הנאשם אל המנוח, רכן מעליו והמשיך לדקור אותו, תוך שהוא דוקר אותו שוב ושוב באמצעות הסכין, בפלג גופו העליון. כל אותה עת המשיך המנוח, בכוחותיו האחרונים, לנסות ולהניף את ידיו ולהגן על עצמו.
שכן אשר היה במקרה סמוך לחצר האחורית, והבחין בנאשם גוהר על המנוח כאשר המנוח מכוסה כולו בדם, התקשר מיד לכוחות ההצלה, ובמקביל החל לצעוק לנאשם "מאור תעזוב אותו תעזוב אותו". הנאשם דקר את המנוח, עד שבשלב מסוים הפסיק, ועזב את המקום.
המנוח פונה לבית החולים "סורוקה" בבאר שבע, שם נקבע מותו.
כתוצאה ממעשיו, נגרמו למנוח למעלה מ- 120 פצעי חתך ודקירות בפלג גופו העליון באמצעות סכין.
בכתב האישום צוין, כי הנאשם גרם בכוונה למותו של המנוח בנסיבות מחמירות, ובאכזריות מיוחדת שבאה לידי ביטוי בדקירות מרובות, תוך התעלמות מוחלטת מזעקותיו של המנוח ומתחנוניו של עד הראייה שיניח לו. התיק נחקר ע"י ימ"ר נגב.
מבקשת הפרקליטות להאריך את מעצרו עד תום ההליכים עולה, כי בחקירותיו במשטרה שמר הנאשם על זכות השתיקה, לא שיתף פעולה ואף סירב להתייעץ עם עורך דין. יחד עם זאת, מיד לאחר האירוע, כך נטען בבקשת הפרקליטות, לאחר שנראה שהנאשם מדמם באצבעות ידיו, הוא קשר את עצמו לזירה בפני אחד השוטרים, וטען כי הנרצח הוא זה שפצע אותו.
הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.
לעדכונים - חדשות באר שבע