אבל כבד במצפה רמון: אמש (שבת) הותר לפרסום כי ביום שישי נפל סמל ינון יצחק ממצפה רמון בקרב בדרום רצועת עזה. סמל ינון יצחק, שהיה בן 20 בנופלו, היה לוחם בגדוד 450 (הכשרת מפקדי כיתות) של חטיבת ביסל"ח ושירת כלוחם בגדוד 'נחשון' בחטיבת כפיר. הוא הועלה מדרגת רב"ט לדרגת סמל לאחר מותו.
1 צפייה בגלריה
סמל ינון יצחק ז"ל
סמל ינון יצחק ז"ל
סמל ינון יצחק ז"ל
(צילום: פייסבוק)

באירוע בו נפל סמל ינון יצחק כתוצאה מפיצוץ מטען בבית ממולכד בחאן יונס, נפלו שני לוחמים נוספים מחטיבת כפיר, סמל דולב מלכה (19) משלומי וסמל אפיק טרי (19) מרחובות. 14 לוחמים נוספים נפצעו בתקרית, חמישה מהם במצב קשה.
סמל ינון יצחק ז"ל הניח אחריו את הוריו נועה ומשה, חמש אחיות ובת זוג.
"ינון ז"ל איך אפשר בלשון עבר?", שיתפה בפייסבוק שכנתו ירדנה אלמקייס, "מלאך על פני הארץ. עלם חמודות שכולו ענווה וצניעות. שכן שכל כך אהבתי. החיוך שלו תמיד גרם להתרוממות הנפש. החמלה שלו כלפי כולם היתה ייחודית ואצילית, אהבתו לזולת, לפרט, לאחר, לשונה, לכל אדם, היתה אהבת מלאכים. לחשו שלא נראה אותך יותר, הלב נשבר. מתחילת המלחמה שאף ללחום בעזה, שאף להילחם על המולדת. מי היה מאמין? רק נכנס וכבר נהרג.
"ישבתי היום עם בת זוגו המדהימה, עמנואל, ואמרתי לה שינון עכשיו מלמעלה מסמן לנו לחייך ולחבק אותך. כי הוא לא אהב עצב, כאב או משהו ביניהם. לחבק את הוריו ואחיותיו שכל כך אהב והם אהבו אותו.
"ינון ז"ל נולד לזרוע אהבה, לפזר חמלה, לתת ולהעניק. מספר שנות חייו כל כך קצרות, אך הצליח להטמיע בכל מי שרק זכה להכיר אותו נגיע של מלאך. זה לא נתפס. זה לא מתעכל. היית לי שכן מיוחד. יהי זכרך ברוך, מלאך מיוחד".

קראו גם:

מהמועצה המקומית מצפה רמון נמסר עם היוודע דבר נפילתו של סמל ינון יצחק ז"ל, כי "המועצה המקומית מצפה רמון מודיעה בצער על נפילתו של לוחם צה"ל הגיבור, בן מצפה רמון, ינון יצחק, בן משה ונועה, אשר נפל על קדושת ארץ ישראל ואחדות עמנו".
בהודעת מועצת מצפה רמון גם התבקשו התושבים ללוות את יציאת המשפחה להלוויה בדגלי ישראל בהתכנסות סמוך לבית המשפחה ברחוב נחל ציחור.
סמל ינון יצחק ז"ל הובא למנוחות אמש בחצות בבית העלמין הצבאי בהר הרצל. יהי זכרו ברוך.