"אני זועק לכל האזרחים שחיים כאן במדינה הזאת לקחת נשק ולירות לביבי נתניהו בראש. דיקטטורים מזיזים רק עם כדור בראש. לרצוח את הבוגד!".
2 צפייה בגלריה
ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו
ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו
ראש הממשלה בנימין נתניהו
(צילום: עמית שאבי)

כך, על פי הנטען בכתב אישום שהוגש נגדו ביום שני, פרסם תושב באר-שבע (40) בחשבון הטיקטוק במחצית חודש נובמבר האחרון סרטון עם תמונה של ראש הממשלה ועל גביה הכיתוב האמור, כשהוא מתחזה לעורך דין ושוטר לשעבר, המתגורר בעיר אחרת.
בנוסף לכך, על פי כתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז דרום לבית משפט השלום בבאר-שבע, שלח אותו תושב בסוף חודש נובמבר האחרון הודעות לשני בכירים בחברת "טיקטוק" ולאדם נוסף שמספק שירותים לחברה, לאחר שהחברה חסמה חשבון טיקטוק נוסף שהיה בשימושו של הנאשם, וביקש כי יסייעו לו לבטל את חסימת החשבון. משהשיבו לו שאינם יכולים לסייע לו, התקשר אליהם הנאשם עשרות פעמים, גם לאחר שלא נענה או שהתבקש לחדול מכך. שניים מבין האנשים אותם הוא הטריד ענו לו באופן חד פעמי לשיחות ואז הוא איים עליהם, כך על פי הנטען בכתב האישום, כי יגיע לביתם או יגיע לילדיהם. בנוסף, הוא גרם פעמיים לניתוק קו הסלולר של אחד מהם, לאחר שהתקשר לחברת התקשורת שמספקת לו שירותי סלולר, התחזה לו וטען כי מכשירו נגנב.
כתב האישום מייחס לנאשם עבירות הסתה לטרור, התחזות כאחר במטרה להונות, הטרדה באמצעות מתקן בזק ואיומים.

2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה פתח תקוה - תמונת פייסבוק
ניידת משטרה פתח תקוה - תמונת פייסבוק
המשטרה עצרה את הנאשם
(צילום המחשה)

קראו גם:

בד בבד עם הגשת כתב האישום ביקשה הפרקליטות לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בפרקליטות ציינו את החומרה הנשקפת ממעשיו של האיש, אשר קרא באופן מפורש לאלימות ועל רקע אווירה ציבורית מתוחה השוררת במדינה, תוך שחלק ממעשיו בוצעו תוך התחזות כאחר.
בחקירתו קשר עצמו הנאשם לאחד ממספרי הטלפון ממנו בוצעו ההטרדות הטלפוניות וכן הוא אישר כי הוא מתגורר בכתובת בבאר-שבע שבה אותרה כתובת ה- ip של חשבון הטיקטוק שפרסם את הפרסום המסית. לצד זאת, הוא הכחיש את החשדות המיוחסים לו וגם הכחיש שהיה לו אינטרנט במועד הרלבנטי לפרסום וסירב לתת את הסיסמאות לפתיחת הטלפונים הסלולריים שלו ובחלק מחקירותיו הוא שמר על זכות השתיקה.