אבל באופקים: דוד אדרי, בעלה של רחל אדרי, שזכתה לכינוי "רחל מאופקים", הלך היום (יום שני) לעולמו והוא בן 68 במותו.
2 צפייה בגלריה
דוד ורחל אדרי מאופקים
דוד ורחל אדרי מאופקים
דוד ורחל אדרי מאופקים
(צילום: הרצל יוסף)

בני הזוג אדרי עלו לכותרות באותה שבת שחורה של השביעי באוקטובר, כשבמהלך מתקפת הטרור של מחבלי החמאס על העיר אופקים הגיעה חולייה בת חמישה מחבלים לביתה של משפחת אדרי בשכונת מישור הגפן בעיר והחזיקו את בני הזוג אדרי כבני ערובה קרוב ל- 20 שעות. לאחר שרחל העסיקה את המחבלים והסיחה את דעתם תוך הגשת עוגיות ושתייה, פרצו לוחמי הימ"מ בשעת לילה מאוחרת לבית המשפחה ובתום קרב יריות מעל ראשיהם של בני הזוג אדרי חוסלו המחבלים ובני הזוג אדרי חולצו בשלום.
לאחר חילוצו שיחזר דוד אדרי את האירוע הדרמטי אותו הוא חווה וסיפר, כי "המחבלים איימו שיהרגו אותנו. אני אחרי אירוע לב, כולי רעדתי והזעתי. לא הצלחתי לישון. כל הזמן הייתי ער. בשעת לילה מאוחרת נזרק פתאום רימון לידינו. קפצתי על אשתי. עברו מעלינו יריות מעל לראש. לא יודע איך ניצלתי".

2 צפייה בגלריה
רחל אדרי מאופקים
רחל אדרי מאופקים
רחל אדרי מאופקים
(צילום: הרצל יוסף)

קראו גם:

עם פטירתו של דוד אדרי, ספד לו ראש עיריית אופקים, איציק דנינו וציין, כי "הצטערתי לשמוע על פטירתו של דוד אדרי, מוותיק העיר אופקים, בעלה של רחל, שבאירועי השבעה באוקטובר הוחזק כבן ערובה יחד איתה בביתם לאחר שהמחבלים פרצו פנימה. האירוע אמנם הסתיים בשלום ובני הזוג חולצו ממנו בחיים, אך משפחתו של דוד מעידה כי האירוע מבחינתו לא הסתיים מעולם. הם הבחינו בחודשים האחרונים בהידרדרות במצבו, ככל הנראה על רקע האירוע הטראומטי שחווה.
לצערנו, היום כוחו כבר לא עמד לו והוא הלך לעולמו בגיל 68, כארבעה חודשים לאחר יום הולדתו שחל ב- 7 באוקטובר. אנו שולחים חיבוק גדול לבני המשפחה היקרים, לרחל הגיבורה שלנו ולילדים אביתר, חנית וטל. העיר אופקים כולה שותפה לכאב ולצער שאתם חווים בשעות אלה. שלא תדעו עוד צער. יהי זכרו ברוך".