באר שבע מתגייסת לפרויקט המוניציפלי של הלובי למלחמה באלימות מינית, "עיר מוגנת".
2 צפייה בגלריה
יעל שרר ורוביק דנילוביץ
יעל שרר ורוביק דנילוביץ
יעל שרר ורוביק דנילוביץ
(צילום: באדיבות יעל שרר)
היום (חמישי, 6.7), עיריית באר שבע וראש העיר רוביק דנילוביץ' הצטרפו לפרויקט "עיר מוגנת" של הלובי למלחמה באלימות מינית, פרויקט שנועד לסייע לרשויות מקומיות להעניק הגנה, סיוע, וטיפול הוליסטי וראוי לתושבות והתושבים שלה.
במסגרת הפרויקט, הלובי למלחמה באלימות מינית יעמיד לרשות כל רשות מקומית שמעוניינת ומגויסת לנושא את כל הידע המקצועי, הנסיון, והקשרים שלו - עם משרדי ממשלה וחברות וחברי כנסת, פעילות ופעילים חברתיים מרחבי הארץ, ארגוני מגזר שלישי, מוסדות ציבור, ועוד - כדי למצוא פתרונות ברי ביצוע, שמתאימי לצרכי אותה רשות.
מנהלת הלובי יעל שרר נפגשה עם ראש העיר רוביק דנילוביץ', שהתגייס למאמץ, כדי לדון בצרכים של תושבי ותושבות העיר, ובדרכי פעולה אפשריות כדי לסייע להם. בנוסף, נפגשה שרר עם יו"ר איגוד היועצות ויועצת לקידום מעמד האישה ורד ששון, ועם מנכ"לית מרכז הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית ואלימות, נגב (מסל"ן) ליזה ניקולאיצ׳וק.
בהמשך, הגיעה מנהלת הלובי עיעל שרר לסיור בבית החולים סורוקה, שם יש גם חדר אקוטי וגם מרפאה חדשה לשורדות אלימות מינית ומעגל הזנות בשם "קמה". שרר נפגשה עם מקימת המרפאה החדשה ומנהלת החדר האקוטי ד"ר איריס שהם, מנהל מרפאות חוץ פרופ' עופר ארז, ואחראית חטיבת הנשים עו"ס דפנה גרוס.

2 צפייה בגלריה
באר שבע מתגייסת
באר שבע מתגייסת
באר שבע מתגייסת
(צילום: באדיבות יעל שרר)

קראו גם:

בערב, תגיע שרר לביאליק בר כדי להעביר הרצאה על אקטיביזם במרחב העירוני וקידום מדיניות, ומחר (שישי, 7.7) היא תגיע לבית הגאה בבאר שבע להעביר סדנת אקטיביזם.
מנהלת הלובי למלחמה באלימות מינית יעל שרר: "אלימות מינית נתפסת כבעיה שרק המדינה צריכה ויכולה לטפל בה, אבל זה לא נכון. לרשויות מקומיות יש גם את המנדט וגם את היכולת להיות שותפות פעילות במציאת פתרונות, ולקחת חלק משמעותי בסיוע ובהגנה על התושבות והתושבים שלהן. אני מאד שמחה על ההתגייסות של עיריית באר שבע, שמספקת שירותים לכל הרבה תושבות ותושבים בדרום".