התפתחות בפרשת מותו של הפעוט בן השנה וחצי אתמול (שלישי) לאחר שנפל ממתקן משחקים בגן הילדים בשכונת נווה נוי בבאר שבע.
אמש עוכבו לחקירה בתחנת באר שבע מנהלת הגן וארבע מטפלות, הן נחקרו בחשד לגרימת מוות ברשלנות. עם תום החקירות הראשוניות הוחלט על מעצרן של מנהלת הגן בת 52 ושל סייעת בגן בת 41. הן צפויות להיות מובאות במהלך היום (רביעי) לבית משפט השלום בבאר שבע לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרן. מהמשטרה נמסר, כי בשלב זה נסגר גן הילדים בו אירע האסון. כמו כן נחשף כי גן הילדים פעל ללא רישיון.
1 צפייה בגלריה
גן הילדים בבאר שבע. נסגר זמנית
גן הילדים בבאר שבע. נסגר זמנית
גן הילדים בבאר שבע. נסגר זמנית
(צילום: חיים הורנשטיין)
קראו גם:
"לטענת מרשתי", אמר אמש למיינט באר-שבע והנגב עו"ד עידו פורת, בא כוחה של אחת המטפלות בגן שעוכבו לחקירה, "לא היתה שום רשלנות בהתנהלות צוות הגן. הילדים לטענתה, נמצאים תחת השגחה מתמדת ואולם אי אפשר בפעוטון שתהיה השגחה מלאה כל הזמן. יחד עם זאת, לא היה בגן שום מתקן מסוכן ובוודאי לא כזה שמהווה סכנת חיים. מרשתי בהלם מוחלט ומזועזעת מכך שפעוט שלכאורה נפל מגובה מירבי של 20 ס"מ בג'ימבורי שבאותו הגן, מצא את מותו הטרגי והמצער. מרשתי משתתפת בצער המשפחה".
היום (יום רביעי) הורה שופט בית משפט השלום בבאר שבע, רפאל ימיני, על שחרורן בתנאים מגבילים של מנהלת הגן (52) ואחת הסייעות בגן (41), תוך איסור פרסום כל פרט מזהה לגביהן. המשטרה מייחסת למנהלת הגן ולסייעת חשד לגרימת מוות ברשלנות
כל העדכונים - חדשות באר שבע והנגב