אבל כבד וצער בעקבות מותו של מאיר בביוף מאנשי הציבור הבולטים בנגב. בביוף כיהן כשלושה עשורים בתפקיד יו"ר הסתדרות מרחב הנגב, נלחם רבות למען זכויות העובדים והיה מבין המובילים לשינוי תנאי שכרם והעסקתם. בן 72 היה במותו.
1 צפייה בגלריה
(מאיר בביוף. צילום: הרצל יוסף)
ראש העירייה רוביק דנילוביץ' ספד לחברו הקרוב: "קיבלתי בצער ובכאב גדול את הידיעה על מותו של מאיר בביוף. מאיר היה חלק חשוב ומרכזי במסע הציבורי של חיי. זכיתי, כאדם צעיר, לעבוד במחיצתו. מאיר היה לוחם אמיתי למען העובדים בנגב וזכויותיהם, והיה טוטאלי בשליחותו. הוא היה מייצג אותנטי של האיגודים המקצועיים והיווה סמל לעבודה המאורגנת.
"כפעיל מרכזי בציבוריות הבאר-שבעית, הוא יחסר לכולנו. תנחומי הכניסים לרעיה המסורה, בת שבע, ולילדים היקרים שלו משו ממיטתו: עדי, שירה ונועה. יהיה זכרו ברוך" דברי ההספד של ראש העירייה. לפני חמש שנים חלה בביוף בסרטן ואז ידע עליות וירידות.
קראו גם:
בראיון לידיעות הנגב לפני שלוש שנים כשהתאושש מהמחלה סיפר בביוף כיצד כשבישרו לו שהוא חולה: "הרגשתי מנותק, הרגשתי ממש במצוקה כי אני תמיד רגיל להיות עם אנשים, תמיד רגיל לדבר או במשרד או במפעל או באיזו הפגנה ופתאום להיות רק בבית ולהיות עם תהליך שגורם לך קושי פיזי, אפילו סבל פיזי, היה בהחלט קשה".
יו"ר ההסתדרות במרחב נגב, נורברט בוקובזה: "זה עדיין לא נתפס לדבר על מאיר בלשון עבר כי רק אתמול עוד שוחחנו בטלפון. התמזל מזלי להודות למאיר על מי שהוא היה עבורי - מנהל וחבר וכמובן על ההזדמנות שהוא נתן לי להיכנס אל תוך נעליו.
"מאיר הקדיש את חייו לעובד הפשוט במרחב נגב מתוך תחושת שליחות אמיתית ואמונה שלמה בעבודה המאורגנת, ואנחנו נעשה הכל כדי להמשיך את דרכו ולנצור את זכרו. מרחב נגב הוא אחד המרחבים המובילים והמשגשגים בישראל הרבה בזכות מאיר והוא יחסר לנו ולכל עשרות אלפי העובדים במרחב נגב".