כואב ובעיקר מודאג, מספר צבי סבן (20) ל'מיינט באר-שבע והנגב' על השוד האלים של התכשיטים שאירע ביום ראשון לפנות ערב, בחנות ברחוב החלוץ בעיר העתיקה בבאר-שבע. סבן ספג מכות במוט ברזל מרעולי הפנים שתקפו אותו ונזקק לטיפול בחדר מיון במרכז הרפואי סורוקה. "קיבלתי מכות, לום לבטן", סיפר כשהוא משחזר את מה שאירע.
(צילום: הרצל יוסף)
קראו גם:
מדובר בשוד מזויין שבו השתתפו חמישה רעולי פנים. אחד מהם נותר ברכב, בעוד ארבעה התפרצו לחנות. שניים מהם משכו בחוזקה את סבן שבאותה עת יצא לעשן סיגריה, תוך שהם מכים אותו ומושכים אותו לחדר הפנימי, שם מתבצעים תיקונים של תכשיטים. בזמן הזה עוד שני רעולי פנים רוקנו את הויטרינה ואת המדפים מתכשיטי הזהב והכניסו אותם לשקיות - ונמלטו. הרכוש שנגנב מוערך בכ- 3 מיליון שקל, כאשר אין לבעלי החנות ביטוח.
(צילום: הרצל יוסף)
השוד בחנות התכשיטים מצטרף לשורה של מעשי שוד אלימים בבאר-שבע שמגבירים את החששות בקרב בעלי עסקים בעיר ובעיקר חשים חוסר אונים.
"אני כועס על שלא עושים כלום", אומר סבן בהתייחסו למערכת האכיפה. משפחת סבן עלתה מתוניס לפני 10 שנים והגיעה ישר לבאר שבע. מדובר בזוג הורים לעשרה ילדים, חלקם משרתים ביחידות קרביות בצה"ל. זוהר סבן (22) אחיו של צבי סבן, מספר: "אני מכיר את אבא שלי, בחיים לא ראיתי אותו בוכה, הוא בכה כי חשש לחיי אחי. אתה יודע מה זה שני רעולי פנים תופסים את אחי ומפרקים אותו במכות? כואב בלב על מה שקורה בבאר שבע והדרום, עלינו מתוניס בשביל לברוח מערבים, באנו לפה והערבים רודפים אחרינו".
מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל פתחה בחקירה בעקבות אירוע שוד מזויין של עסק שאירע ברחוב החלוץ בבאר שבע. עם התקדמות החקירה נעצרו שני חשודים, תושבי תארבין כבני 20". השניים הובאו לבית משפט השלום בבאר-שבע בבקשה להארכת מעצרם.
כל העדכונים - חדשות באר שבע והנגב