כתב אישום הוגש היום (שני) נגד תושב באר שבע (30) בגין ניסיון אונס ותקיפה בפארק הסופרים בשכונה ב' בבאר שבע. האיש הואשם גם בהטרדה מינית של אותה אישה בתגובות ברשת החברתית. בחקירתו אמר האיש שהוא חושב ש -"בנות רוצות אונס".
1 צפייה בגלריה
תקיפה מינית
תקיפה מינית
תקיפה מינית
(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)
על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד שולי רוטשילד, הנאשם הגיע לפארק הסופרים בבאר שבע, בו התאמנו מספר אנשים. הוא התקרב לאישה, תפס אותה מאחור בשתי ידיה וצעק:" בואו נאנוס אותה". הנאשם המשיך להחזיק את ידיה של האישה מאחורי גבה, גם אחרי שדרשה ממנו לעזוב אותה.
קראו גם:
לאחר שקראה האישה לעזרת חבריה, שהיו בפארק, ריתק אותה הנאשם בכוח אל הרצפה, גרר אותה וצעק שהוא רוצה מלחמות וכולם צריכים לאנוס, עד שחבריה הצליחו לשחרר אותה מידי הנאשם.
עוד עולה מכתב האישום, כי הנאשם תקף שתי מתאמנות נוספות בפארק שניסו לסייע לאישה, בכך שתפס את ידיהן בכוח.
בהמשך, איתר הנאשם את האישה בפייסבוק והטריד אותה מינית בתגובה לפוסט שהעלתה בנוגע לאירוע שחוותה בפארק, וכן בתגובה לפוסט אחר שהעלתה עושה יוגה בפארק.
בחקירתו בתחנת משטרת באר שבע הודה האיש במיוחס לו וטען כי רצה לעשות ניסוי ואמר שהוא חושב ש"בנות רוצות אונס".
עוד הוא טען בהקשר להטרדות המיניות בפייסבוק: "הייתי מעוניין להסביר לה את הדעה שלי ומה שהיא צריכה זה סקס ולא כסף. מה שהיא לא נותנת לי זאת הטרדה מינית יותר קשה, כי היא נותנת לי סקס. אני מקבל חוסר סקס. אנחנו צריכים להיות גברים, לקחת נשים בכוח, לשכב איתן בכוח ובזה הנשים ירגישו אותנו הגברים".
כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של ניסיון אינוס, תקיפה, הטרדת עד והטרדה מינית והתנכלות. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.
לעדכונים - חדשות באר שבע