"כל פעם שאני רואה אותך, אני משתגע. אני רוצה לראות אותך. אני כל יום חושב עלייך ומדמיין אותך. תהיי את עכשיו, תעוררי אותי. את היחידה. אני מדמיין אותי עלייך. הגוף שלי הורג אותי. עשית אותי זומבי. תני לי הלילה ל....אותך. הגוף היפה שלך... אני רוצה שתתפסי אותי ותשחררי אותי ותצרחי".
1 צפייה בגלריה
הטריד בטלפון נשים בדואיות נשואות
הטריד בטלפון נשים בדואיות נשואות
הטריד בטלפון נשים בדואיות נשואות
(צילום המחשה: Shutterstock)

כך, על פי כתב אישום שהוגש נגדו, הטריד מינית תושב שבט אבו קרינאת בהודעות וואטסאפ ששיגר לחמש נשים נשואות מהמגזר הבדואי במהלך שבעת החודשים האחרונים עד אשר נעצר לפני כשלושה שבועות. התיק בפרשה הזו נחקר בידי תחנת העיירות במרחב הנגב, והיום (יום חמישי) הוגש נגדו כתב אישום על ידי הפרקליטות לבית משפט השלום בבאר-שבע.
תושב שבט אבו קרינאת (25) מואשם בגין סחיטה באיומים, הטרדה מינית והטרדה באמצעות מתקן בזק וביצוע מעשה מגונה. כתב אישום, שהוגש על ידי פרקליטות מחוז דרום לבית משפט השלום בבאר-שבע, מייחס לנאשם שליחת הודעות בוואטסאפ בעלות אופי מיני לחמש נשים שהוא כלל לא הכיר.
על פי כתב האישום, שגובש בפרקליטות לאחר חקירת התיק על ידי תחנת העיירות של מרחב הנגב, נהג הנאשם לשלוח לאותן נשים הודעות רבות בשפה הערבית, אשר כללו הצעות ותמונות בעלות אופי מיני וכן הפצרות להיפגש עמו. הנאשם, כך על פי כתב האישום, סחט באיומים את אחת הנשים, כאשר איים לפרסם סרטונים אישיים שלה אם לא תסכים להיפגש עמו בבאר-שבע.
במהלך ההתכתבות עם אשה אחרת, כאשר בעלה של אותה אשה ניסה לדלות מידע אודות הנאשם, זכה הבעל לאיומים מצידו של הנאשם במענה להודעתו של הבעל. החל משנת 2021, כך נטען בכתב האישום, שלח הנאשם הודעות מיניות רבות לאשה נוספת והתקשר אליה פעמים רבות תוך התעלמות מבקשותיה להפסיק את ההתקשרויות אליה.

קראו גם:

לכתב האישום גם צורפה בקשת הפרקליטות מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים. בבקשת הפרקליטות נאמר, כי "הנאשם השיג את מספרי הטלפון של המתלוננות, כולן נשים נשואות מהמגזר הבדואי, ובאופן שיטתי וסדרתי הטריד אותן מינית.
"הוא הגדיל לעשות בכך שדרש מהן להיפגש עמו תחת איום שיפיץ תמונות עירום בטענה שהן המצולמות, ובכך יפגע בשמן הטוב ואף יעמיד אותן בפני סיכון ממשי. הנאשם הסתתר מאחורי הפלטפורמה המקוונת ופעל בצורה מתוחכמת תוך שימוש בכרטיסי סים שונים ולא חדל ממעשיו למרות בקשות המתלוננות וניסיונן לחסום אותו. מעשיו מלמדים על אובססיביות ועל מסוכנות ממשית".
בחקירתו טען הנאשם כי אחייניו עושים שימוש בטלפון שלו תוך שימוש בכרטיסי הסים שנתפסו בביתו. לאחר מכן, עת הטיחו בו החוקרים את גרסתם של אחייניו לפיה הם הכחישו כל שימוש במכשיר הטלפון שלו, בחר הנאשם לשמור על זכות השתיקה. בהמשך הוא מסר, כי התכתב עם נשים מהשטחים, ממצרים וממרוקו ולטענתו הכל נעשה בהסכמה וכי הן אלה ששלחו לו תמונות מיניות והוא לא שלח להן, לדבריו, תמונות מיניות כלל.