האכזריות של מערבולת עולם הפשע: ארבעה חודשים אחרי שאלמוג פרץ נורתה למוות בפתח דירתה באשדוד, הורשע השבוע בעלה שאול פרץ בהריגת יוסי שריקי במסגרת סכסוך עבריינים ונדון ל-17 שנות מאסר בפועל. המתנקש שגרם למותה בשוגג של אלמוג ז"ל נשלח כדי למנוע מפרץ להעיד בפרשת הרצח של שריקי.
2 צפייה בגלריה
זירת הרצח
זירת הרצח
זירת הרצח
(צילום: מתוך סרטון האבטחה)

בני הזוג וילדיהם הקטנים, תושבי חולון במקור, עברו לגור במגדל היוקרה ברחוב ג'ו עמר באשדוד לפני פחות משנה. כמו עבריינים רבים שמתגוררים בשכונה גם פרץ החליט לעשות רילוקיישן למקום חדש בו איש אינו מכיר את עברו הפלילי. השכנים סיפרו כי היה אדם שקט ונעים הליכות, שנטמע בבניין מבלי למשוך תשומת לב מיוחדת.

2 צפייה בגלריה
שאול ואלמוג פרץ
שאול ואלמוג פרץ
שאול ואלמוג פרץ
(צילום: פרטי)

בבוקר ההתנקשות, ב-24 במרץ, היה אמור פרץ למסור את עדותו בבית המשפט המחוזי בתל אביב. גורם בעל אינטרס רצה לשבש לו את התוכניות ושלח רוצח שכיר שהמתין לפרץ מחוץ לדירה בקומה השמינית כשהוא מחופש לחייל מארינס.
הרוצח כנראה לא לקח בחשבון שפרץ יצא יחד עם אשתו אלמוג, ארבעת ילדיהם הקטנים, ואחייניתו החיילת. הוא ירה לעברם מספר כדורים מטווח קצר וגרם למותה של אלמוג, שהחזיקה בזרועותיה את בתם התינוקת, ולפציעתו של פרץ באורח בינוני.
האחיינית שנשאה נשק השיבה אש לעבר המתנקש אך הוא הצליח לעלות על האופנוע ונעלם. במשטרה מעריכים כי הוא נמלט לרוסיה.
השבוע נגזר דינו של פרץ, וילדיו שנותרו יתומים מאם יאלצו לגדול גם בלעדיו. פרץ ופרקליטיו הגיעו להסדר טיעון עם הפרקליטות והוא הורשע על פי הודאתו בהריגה.

קראו גם:

בכתב האישום המתוקן נגדו נטען כי בחודש ינואר 2018 תכננו פרץ ושני שותפיו, יוסי ויצמן ומשה בן שמעון, לרצוח את יוסי שריקי בעקבות סכסוך עבריינים. לעבר שריקי נורו שלושה כדורים והוא נפצע באורח אנוש ובהמשך נפטר מפצעיו. שלושה חודשים לאחר מכן נרצח הנאשם בן שמעון בזמן ששהה במעצר בית.
השופטים גזרו על פרץ 17 שנות מאסר ופיצויים בגובה 620 אלף שקלים למשפחתו של שריקי. ואילו ויצמן נשלח לעשר שנות מאסר ויפצה את משפחת הנרצח ב-130 אלף שקלים. "אני ההוכחה שהפשע לא משתלם", אמר פרץ לאחר גזר הדין.